۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

علی دوستی مهر:

مشکل اصلی ما عدم شناخت از آرژانتین است/ 15 درصد تیم را تغییر داده‌ایم

مشکل اصلی ما عدم شناخت از آرژانتین است/ 15 درصد تیم را تغییر داده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با بیان این که هدف اصلی این تیم در رقابتهای جام جهانی امارات کسب نتیجه‌ای بهتر از دوره قبل است، گفت: تنها مشکل ما عدم شناخت از تیم آرژانتین در دور مقدماتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی مهر با اشاره به تیم‌های همگروه ایران در رقابتهای جام جهانی نوجوانان عنوان کرد: آرژانتین نخستین حریف ما است و تنها مشکل ما هم در این دوره از رقابتها عدم شناخت از این تیم است. بعضی وقت‌ها اسم تیم‌ها روی حریفان سنگینی می‌کند ولی ما جوانان خوبی داریم که سخت در حال کار کردن هستند تا بهترین بازی خود را ارایه کنند.

وی افزود: ما اگر بازی اول را به خوبی پشت سر بگذاریم مشکلی برای دیدارهای بعدی مقابل اتریش و کانادا نداریم. فدراسیون فوتبال هم در تلاش است تا فیلم بازی‌های تیم آرژانتین را پیدا کند که اگر این کار صورت بگیرد خیلی خوب می‌شود. ما برای دیدارهای دوم و سوم از نظر آنالیز مشکلی نخواهیم داشت و دغدغه فعلی همان بازی با آرژانتین است.

سرمربی تیم نوجوانان ایران در ادامه خاطرنشان کرد: روز که کار خودمان را شروع کردیم هدفمان این بود که یک گام نسبت به چهار سال پیش جلوتر برویم ولی به خاطر مشکلات مالی فدراسیون با کمبود بازی‌های تدارکاتی مواجه هستیم. آنها پنج سال پیش بالای 100 بازی تدارکاتی را برای ما در نظر گرفته بودند ولی حالا شرایط برای این کار مهیا نیست. در هر صورت می‌خواهیم یک مرحله جلوتر برویم.

دوستی مهر که با رادیو ورزش گفتگو می کرد در خصوص اردوی تدارکاتی تیم کشورمان در آلمان نیز عنوان کرد: قرار است از روز 31 شهریورماه به هامبورگ برویم و دو هفته در آنجا اردو تشکیل دهیم. آقای مهدوی‌کیا که همیشه افتخار فوتبال ایران بوده این اردو را مهیا کرده است. خوشبختانه در همان زمان لیگ جوانان آلمان برای دو هفته تعطیل است و ما پنج بازی خوب را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است برخی‌ها عنوان کنند که شرایط آب و هوایی آلمان با امارات سنخیتی ندارد ولی برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای ما اهمیت بیشتری نسبت به آب و هوا دارد. ضمن اینکه در بازگشت به ایران چند روزی را در بندرعباس یا یک شهر دیگر که شرایط مشابه آب و هوای امارات را دارد برگزار می‌کنیم تا تطبیق شرایط آب و هوایی صورت گیرد.

سرمربی تیم نوجوانان کشورمان همچنین به ترکیب این تیم اشاره کرد و گفت: ترکیب تیم نسبت به آنچه که در دور مقدماتی دیده بودید 15 درصد تغییر کرده است. اما اگر حالا یک بازیکن خوب هم وجود داشته باشد دیگر شرایط اضافه شدن او به تیم وجود ندارد.

دوستی مهر همچنین تاکید کرد: در این فاصله باقی مانده تا شروع رقابتهای جام جهانی در تلاش هستیم تا از نظر بدنی و سرعتی شرایط تیم را بهتر کنیم تا به سطح حریفان خود برسیم و از این نظر مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 2131851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha