۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۰

علی دوستی‌مهر:

مهدوی‌کیا نبود نمی‌توانستیم با دورتموند و شالکه بازی کنیم

مهدوی‌کیا نبود نمی‌توانستیم با دورتموند و شالکه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با تمجید از تلاش های ستاره پیشین تیم ملی تاکید کرد: اگر تلاش‌های مهدوی‌کیا نبود بازی با تیم‌های بزرگی مثل دورتموند و شالکه برای ما امکانپذیر نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر با اشاره به اردوی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در آلمان گفت: از اینکه فرصتی فراهم شد تا در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی به اردویی در آلمان بیاییم، بسیار خوشحالم. شاید اگر تلاش‌های مهدی مهدوی‌کیا نبود بازی با تیم‌های بزرگی چون دورتموند و شالکه میسر نمی‌شد.

وی افزود: ما برای مدل‌سازی بازی مقابل اتریش و حتی کانادا به این اردو احتیاج داشتیم چون سبک بازی تیم‌های آلمانی به اتریش می‌خورد و با توجه به اینکه فوتبالی که کانادا بازی می‌کند، شبیه به فوتبال اروپاست، این کمپ از چندین جهت برای ما مهم است.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ادامه داد: در این کمپ ما برنامه فشرده‌ای طراحی کرده‌ایم که شامل 5 بازی تدارکاتی در بازه‌های دو روزه و هشت جلسه تمرینی دو ساعته است. ضمن اینکه جلسات آنالیز و فنی هم داریم که چهار جلسه فنی و بازبینی بازی‌های تیم‌های کانادا، اتریش و آرژانتین است که فیلم‌هایشان خوشبختانه به دست ما رسیده است.

وی با بیان اینکه بازی با تیم پادربورن امروز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این تیم که در لیگ دسته دوم جوانان آلمان حضور دارد، به این جهت برای بازی امروز انتخاب شده که بازیکنان ما هنوز خستگی سفر به آلمان را بر تن دارند. ما تمام بامداد بکشنبه تا صبح را نخوابیدیم و در فرودگاه بودیم. زمانی هم که وارد دوسلدورف شدیم یک مسیر دو ساعته و نیمه را تا ویلینگن طی کردیم.

دوستی‌مهر تصریح کرد: برای بازیکنان هم روز گذشته تمرین سبکی گذاشتیم که بدن‌هایشان آماده باشد. تمرینی که خیلی شاداب بود و مهدی مهدوی‌کیا هم پا به پای بازیکنان با آنها تمرین کرد و حتی بخشی از تمرینات تاکتیکی را با بازیکنان مرور کرد. به همین دلیل امروز این حریف را انتخاب کرده‌ایم که بازی با آنها فشار زیادی را به بازیکنان نیاورد هر چند که تیم‌های آلمانی همه خوب هستند.

وی با اشاره به دیگر بازی‌های تدارکاتی این تیم اضافه کرد: بازی با تیم‌های جوانان باشگاه‌های بیله‌فیلد، دورتموند، فورتنا دوسلدورف و شالکه که تیم‌های حاضر در بوندسلیگای یک لیگ جوانان هستند، بسیار خوب است و بازی با دورتموند و شالکه محک بسیار خوبی خواهد بود. خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی، تیم زیر 17 سال مصدومی ندارد و همه بازیکنان سرحال هستند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، همچنین گفت: همه چیز در این اردوی طولانی آماده شده تا بازیکنان تیم ملی برای حضوری قدرتمند در جام جهانی زیر 17 سال 2013 امارات آماده شوند و خودشان را ثابت کنند. همانطور که قبلا هم گفته بودم ما بهترین‌ها را به جام جهانی امارات خواهیم برد.

کد خبر 2141558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha