۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

گزارش خبری مهر؛

ماجرای بازیکن 25 ساله تیم فوتبال نوجوانان و کارشکنی یک سرمربی سابق!

ماجرای بازیکن 25 ساله تیم فوتبال نوجوانان و کارشکنی یک سرمربی سابق!

بعد از کنار گذاشته شدن شش بازیکن صغر سنی از تیم فوتبال نوجوانان ایران، بحث حضور یک 25 ساله در فهرست نهایی این تیم مطرح شد که علی دوستی مهر این موضوع را به شدت تکذیب کرد. این در حالی است که عنوان شده یک سرمربی پیشین رده‌های پایه این مورد حاشیه سازی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه جام جهانی نوجوانان در امارات، مسایل حاشیه‌ای که بعد از کنار گذاشته شدن شش بازیکن تیم کشورمان به وجود آمده بود پایانی ندارد. بعد از اینکه کادر فنی تیم ایران این بازیکنان را به دلیل داشتن سنی بیشتر از مقررات بازی‌ها کنار گذاشتند این بار بحث یک بازیکن 25 ساله در فهرست نهایی این تیم مطرح شده که کادر فنی تیم نوجوانان آن را تکذیب کرده است.

رضا جعفری بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز چهره تازه‌ای است که روی وی زوم شده و 25 ساله بودن وی نیز با استناد به مدارکش در سایت فدراسیون فوتبال عنوان شده است. بر اساس اطلاعاتی که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال وجود دارد در پروفایل شخصی این بازیکن آمده که وی متولد ششم فروردین ماه 1367 است که بر 25 سالگی جعفری تاکید دارد. اما پرسش اینجاست که آیا او همان بازیکن حاضر در اردوی تیم فوتبال نوجوانان است؟

عبدالرزاق میراب، سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در این باره به خبرنگار مهر گفت: رضا جعفری فصل گذشته بازیکن تیم ما بود و خوب هم بازی می‌کرد. او حدود 25 سال سن دارد ولی فصل قبل با بدشانسی مواجه شد و رباط صلیبی پاره کرد که همان باعث شد ماهها از فوتبال دور بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن فصل قبل هم به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شده بود، گفت: دقیقا خاطرم نیست ولی به سن و سالش که نمی‌خورد به تیم ملی نوجوانان دعوت شود چونکه 25 سال داشت. بعد از اینکه او تمریناتش را شروع کرد به لیگ یک رفت و اکنون هم برای تیم میناب هرمزگان بازی می‌کند.

اما علی دوستی مهر، سرمربی تیم نوجوانان ایران که به نظر می‌رسد این روزها از اتفاقات پیرامون تیم کشورمان فشار زیادی را تحمل می‌کند این موضوع را کاملا تکذیب می‌کند. وی در این باره به خبرنگار مهر توضیح داد:  نمی‌دانم چرا این موضوعات را مطرح کرده اند. رضا جعفری بازیکن تیم مقاومت کرج است و با آن بازیکنی که 25 ساله است فرق می‌کند. ما برای اعزام تیم سخت گیری های زیادی کرده ایم و حتی بازیکنانی که به نزدیکی معیارهای فیفا رسیده بودند را هم با خود نبردیم.

در حالی که سرمربی تیم فوتبال نوجوانان به صراحت تاکید می کند که این بازیکن با بازیکن مد نظر برخی فرق دارد اما به نظر می رسد عده ای به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم فوتبال نوجوانان ایران هستند تا در آستانه مسابقات جام جهانی بر مشکلات این تیم بیفزایند. در این مورد گفته می شود پای یکی از سرمربیان سابق که در رده های پایه فعالیت می کرده در میان است که ظاهرا سعی دارد برای تیم نوجوانان مشکل تراشی کند.

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان که این موضوع را متوجه شده اند قصد داشتند قبل از شروع مسابقات علیه وی موضع گیری کنند اما به دلیل اینکه مسابقات جام جهانی در پیش بود همه چیز را به بعد از برگزاری این مسابقات موکول کرده اند.

کد خبر 2156108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha