۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۳۸

بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا- امان؛

ماهان برابر الجیش برنده شد/ برد قاطعانه برای نماینده ایران

ماهان برابر الجیش برنده شد/ برد قاطعانه برای نماینده ایران

تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان در نخستین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا برابر نماینده سوریه به میدان رفت و برابر این تیم برد قاطعانه‌ای را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فولاد ماهان اصفهان نخستین دیدار خود را در بیست و چهارمین دوره رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا مقابل الجیش سوریه برگزار کرد. در این بازی که در امان پایتخت اردن برگزار شد نماینده کشورمان با نتیجه 91 بر 56 از سد حریف خود گذشت تا گام اول را مقتدرانه بردارد.

محسن صادق‌زاده سرمربی تیم فولاد ماهان در این دیدار از جواد داوری، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، مهدی کامرانی و سانی بچیرویچ به عنوان پنج بازیکن شروع کننده بازی استفاده کرد. نماینده ایران کوارتر اول را با برتری 30 بر 15 به سود خود خاتمه داد اما در وقت دوم این تیم الجیش بود که بهتری بازی کرد و برتری 17 بر 15 را رقم زد با این حال در پایان نیمه نخست ماهان 45 بر 32 از حریف خود پیش افتاد.

با شروع نیمه دوم بازیکنان ماهان ابتکار عمل را در دست گرفتند و کوراتر سوم را 26 بر 8 به سود خود خاتمه دادند. در کوارتر چهارم نیز تیم الجیش تلاش زیادی کرد تا فاصله را کاهش دهد ولی در نهایت کوارتر پایانی را نیز 20 بر 16 واگذار کرد تا در پایان این بازی با برتری 91 بر 56 نماینده ایران خاتمه یابد.

تیم فولاد ماهان روز دوشنبه در دومین دیدار خود برابر الهلای بحرین به میدان می‌رود.

 

کد خبر 2135533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha