۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳

حجت الاسلام نعمتی:

روستاهای ریگان در سالروز ولادت امام رضا نورافشانی می شود

روستاهای ریگان در سالروز ولادت امام رضا نورافشانی می شود

ریگان - خبرگزاری مهر: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان از نورافشانی تمامی روستاهای ریگان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) خبر داد.

حجت الاسلام منصور نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سالروز میلاد امام رضا( ع) جشنهای باشکوهی در روستاهای شهرستان ریگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشن بزرگ میلاد امام حضرت ثامن الحجج( ع) دوشنبه شب در مرکز شهرستان ریگان با برنامه های متنوع برگزار می شود.

نعمتی گفت: امسال در اقدامی برای اولین بار جشن باشکوه میلاد امام رضا( ع) در مناطق صعب العبور و کوهستانی ریگان با حضور تمامی سران عشایر این شهرستان برگزار می شود.

این مسئول همچین از برگزاری جشنهای باشکوه میلاد امام رضا( ع) در 40روستای این شهرستان به طور همزمان خبر داد و افزود: کانونهای فرهنگی هنری مساجد این جشنها را در روستاهای این شهرستان برگزار می کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان از راه اندازی ایستگاهای صلواتی در مرکز شهرستان در روز ولادت امام رضا( ع) خبر داد وافزود در سه نقطه از جاده ترانزیتی ریگان چابهار ایستگاهای صلواتی دایر می شود.

وی افزود: تمامی مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد در روز میلاد امام رضا( ع) در این ایستگاهای صلواتی مشارکت می کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان با توجه به افزایش کانونهای فرهنگی هنری مساجد از 60 کانون به 90 کانون افزود: امسال با حضور این کانونها جشنهای میلاد امام رضا( ع) در روستاهای این شهرستان با شکوهتر از سال گذشته برگزار خواهند شد.

وی افزود: در تعدادی از روستاهای این شهرستان موسیقی محلی نیز در سالروز ولادت امام رضا( ع) نیز نواخته خواهد شد وتمامی روستاهای ریگان با مشارکت کانونهای فرهنگی هنری مساجد نورافشانی خواهند شد.
 

کد خبر 2136681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha