۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

تحولات امنیتی سوریه/

کشف یک تونل و خندق در حومه دمشق / هلاکت شمار زیادی از تروریستها در عملیات ارتش


کشف یک تونل و خندق در حومه دمشق / هلاکت شمار زیادی از تروریستها در عملیات ارتش

منابع سوری از انهدام سه خودرو حامل سلاح و مهمات ، هلاکت شمار زیادی از تروریستها از جمله چندین تروریست خارجی و انهدام انبار موشک و تیربارهای سنگین در برخی مناطق سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا از خنثی شدن تلاشهای تروریستها برای نفوذ به داخل سوریه از سمت لبنان، کشف یک تونل و خندق در حومه دمشق و هلاکت شماری از تروریستها در محله های برزه و قابون خبر داد.

بر اساس این گزارش، یگانهایی از ارتش سوریه، تعداد زیادی بمب دست ساز، یک تونل و خندق متعلق به تروریستها را در عملیات بازرسی مستمر در منطقه شبعا در حومه دمشق کشف کردند.

همچنین یک خندقی به طول 500 متر به موازات فرودگاه بین المللی دمشق که تروریستها برای پنهان شدن و تیراندازی به خودروهای در حال حرکت استفاده می کردند، کشف شد.

همچنین یک تونل به طول 200 متر و عرض یک متر و ارتفاع بیش از یک متر در روستای شبعا کشف شد که تروریستها برای انبار کردن سلاح و مهمات مورد استفاده قرار می دادند.

هلاکت شماری از تروریستها در محله های برزه و القابون و دیگر مناطق حومه دمشق از جمله کشته شدن 12 تروریست در مزارع العب دوما، خنثی شدن تلاش تروریستها برای نفوذ از داخل لبنان به سمت حومه تلکلخ، پیشروی ارتش در پیگرد تروریستها در محله البعاجین دیرالزور از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

نیروهای ارتش چند خودرو حامل سلاح و مهمات که از سمت ترکیه وارد حومه حلب شده بودند، منهدم و تلاش گروههای تروریستی برای نفوذ به مناطق امن شهر حلب را هم خنثی کردند.

منابع سوری همچنین از هلاکت شماری از تروریستها که برای نفوذ به فرودگاه ابوالضهور تلاش می کردند و انهدام سه خودرو حامل سلاح و مهمات ، هلاکت شمار زیادی از تروریستها از جمله چندین تروریست خارجی و انهدام انبار موشک و تیربارهای سنگین در حومه لاذقیه شمالی خبر دادند.

کشته شدن پنج شهروند سوری در حمله خمپاره ای تروریستها به محله های العماره، القصاع و العباسیین دمشق و زخمی شدن دهها نفر از جمله دو کودک از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

کد خبر 2138387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha