۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

سرهنگ هراسانیان:

دفاع مقدس تجلی مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

دفاع مقدس تجلی مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

دامغان – خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از دوران مقدس به عنوان افتخار آمیزترین دوران انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: دفاع مقدس تجلی مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار  مهر، سرهنگ پاسدار اسحاق هراسانیان صبح جمعه در نشست با اعضای ستاد ششمین یادواره 152 شهید والامقام پایگاه مقاومت شهید دستغیب دامغان در محل این پایگاه به فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بنابر فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دفاع مقدس برای ما همانند گنج ارزش و جایگاه فراوانی دارد و باید این دوران به نوجوانان و جوانان منتقل شود تا بهتر با فرهنگ آن دوران آشنا شوند.

وی دفاع مقدس را تجلی مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

شهدای دفاع مقدس سند پرافتخار ایران

جانششین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید طوری اجرا شود که همگان از این برنامه ها بهره مند و با دلاورمردی ها و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران و حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس بهتر آشنا شوند.

هراسانیان از شهدای 8 سال دفاع مقدس به عنوان سند پر افتخار انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد شهدا مهمترین وظیفه ماست که با حفظ آرمان های رزمندگان و انتقال آن به نسل امروز و آینده این وظیفه را اجرا می کنیم.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان ششمین یادواره 152 شهید پایگاه مقاومت شهید دستغیب دامغان و برپایی نمایشگاه بزرگ افلاکی ها گفت: همه زحمات و تلاش های شما در محضر خداوند ثبت و درج می شود و شهدا ناظر تلاش و فداکاری های شما هستند و این یکی از راه های ادای دین به مقام شامخ شهدا که دارای اجر و پاداش فراوانی است.

در پایان این نشست جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان باتفاق اعضای ستاد برگزاری ششمین یادواره 152 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب دامغان از محل برپایی نمایشگاه واقع در مجموعه ورزشی استادیوم حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) بازدید و در جریان فعالیت ها و  تلاش های انجام شده قرار گرفت.

نمایشگاه بزرگ افلاکی ها با 16 غرفه و به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از اول مهرماه به مدت یک هفته در محل مجموعه ورزشی استادیوم حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) دامغان برپا شده است.

کد خبر 2139170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha