۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

شروع سال تحصیلی نوآموزان استان مرکزی با صدای شکوفه ها

شروع سال تحصیلی نوآموزان استان مرکزی با صدای شکوفه ها

اراک-خبرگزاری مهر: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید زنگ شکوفه ها در مدرسه ابتدایی پزشکیان شهرک ابوالفضل (ع) همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد تا شروعی برای تحصیل نواموزان این استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی صبح روز  یکشنبه در این مراسم افزود: یکی از مهمترین وظایف معلمان توجه به تربیت صحیح دانش آموزان در کنار والدین است.

سیف الله کریم زاده٬ با بیان اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی غنچه های نوشکوفته ای که پذیرای آموزش های مختلف هستند٬ گفت: امروز با وجود تکنولوژی های پیشرفته دنیا و دسترسی آسان اقشار جامعه به آن آگاه سازی افراد به ویژه دانش آموزان ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه از اعتماد والدین و سپردن دانش آموزان به آموزش و پرورش برای ارائه تعلیمات لازم٬ اضافه کرد: هم اکنون مربیان نیز با  فرهنگ سازی و تعلیم و تربیت دانش آموزان باید بر اعتماد خانواده ها احترام گذارند.

85 هزار دانش آموز ابتدایی سال تحصیلی جدید را در مدارس استان مرکزی آغاز می کنند

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید هشتاد و پنج هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی در مدارس استان مرکزی ثبت نام کردند٬ افزود: از این تعداد 55 هزار دانش آموز در دوره اول ابتدایی و 30 هزار دانش آموز در دوره دوم ابتدایی سال تحصیلی ۹۲-۹۳ را در این استان آغاز می کنند.

کد خبر 2140379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha