۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

در روز اول مهر:

والدين و دانش آموزان براي جلوگيري از ترافيك از وسايط نقليه عمومي استفاده كنند

والدين و دانش آموزان براي جلوگيري از ترافيك از وسايط نقليه عمومي استفاده كنند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان اراك با اشاره به روز اول مهر و ترافيك گسترده سرويس هاي مدارس، والدين و دانش آموزان در سطح شهر از شهروندان خواست تا حد امكان براي جلوگيري از ترافيك و حضور به موقع در محل كار از وسايط نقليه عمومي استفاده كنند.

سرهنگ مصطفي ويسمه ای در گفتگو با خبرنگار مهر بر حضور چشمگير پليس در معابر اطراف مدارس شهرستان اراك از اول مهرماه تاکید کرد و گفت: پلیس علاوه بر تامین امنیت آغاز سال تحصیلی، کاهش ترافیک و جلوگیری از بروز تصادفات را در مدریت می کند.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد و شروع به كار مدارس، نيروي انتظامي شهرستان اراك با حضور چشمگير و گسترده در معابر و ميادين اطراف مدارس اين شهرستان بر حفظ ثبات آرامش و امنيت در تردد دانش آموزان نظارت خواهد كرد.

فرمانده انتظامي اراك با بيان اينكه خانواده ها در خصوص تهيه سرويس مدرسه براي فرزندان خود با مدارس هماهنگي لازم را داشته باشند تصريح كرد: از سرويس هاي تاييد شده توسط مدارس و پليس براي تردد دانش آموزان استفاده شود.

سرهنگ ويسمه ای در پايان از والدين خواست تا دقت و حساسيت بيشتري بر رفت و آمد دانش آموزان به هنگام تردد در سطح شهر داشته باشند.
 

کد خبر 2140655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha