۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

نصراللهی:

دانش آموزان مسولیت خطیر جهادگری در عرصه علم را بر عهده دارند

دانش آموزان مسولیت خطیر جهادگری در عرصه علم را بر عهده دارند

اراک - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: دانش آموزان مسولیت خطیر جهادگری در عرصه علم و دانش را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم نصراللهی ظهر روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه دبستان خیرساز حجت اخوت که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، گفت: دانش اموزان ایران اسلامی ادامه دهنده راه بزرگان این دیار پر افتخار هستند و باید با تحصیل علم و دانش در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

وی افزود: فصل بازگشایی مدارس مقارن با بهار آزادی و دفاع مقدس است که این تقارن راهی موثر در تبیین ارزش های والای انقلاب در بین نسل جوان و نوجوان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: رزمندگان اسلام با رشادت و لاورمردی های خود سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند و با از خود گذشتگی درخت اسلام را با خون خود آبیاری کردند.

در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از یاری و مساعدت خیرین گفت: دانش آموزان باید در حفظ ونگهداری این میراث ارزشمند کوشا بوده و مدراس را سالم به دانش آموزان دیگر تحویل دهند.

سیف الله کریم زاده ادامه داد: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای رفاه آسایش دانش آموزان و کسب علم و دانش بکار گرفته است.

دبستان حجت اخوت در 12 کلاس

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: خیرین و نیکوکاران استان مرکزی در راستای امر مقدس مدرسه سازی تلاش فراوان داشته و همواره یار و یاور نوسازی مدارس هستند.

مهندس قائمی افزود: دبستان حجت اخوت یکی از بخش های مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی ولی عصر(عج) است که در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع در زیربنای یک هزار و 342 متر مربع ساخته شده است.

وی تعداد کلاس های این مدرسه را 12 باب دانست و ادامه داد: اعتبار این مدرسه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارسو با مشارکت خانواده خیر اندیش آقای اخوت در 3 طبقه احداث شده است.

قائمی خاطر نشان کرد: این مدرسه 150 متر دیوار کشی شده و 1003 متر مربع نیز مساحت محوطه سازی با اعتباری 7500میلیون ریال هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر از خیرین و نیک اندیشان گفت: خیرین استان مرکزی همواره یار و مددکار اموزش و پرورش در بخش های مختلف بوده اند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید در حفظ و نگهداری از این مکان مقدس که جایگاهی برای تعلیم علم و دانش است تلاش کنند.

گفتنی است دبستان حجت اخوت با مشارکت خیرین به بهره برداری رسیده و با حضور جمعی از مسوولان استانی و دانش آموزن این مدرسه افتتاح شد.







 

کد خبر 2141471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha