۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

مهرشاد:

تعطیلی پنج شنبه ها در کرمان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد/ طرح دورکاری در ادارات اجرا شود

تعطیلی پنج شنبه ها در کرمان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد/ طرح دورکاری در ادارات اجرا شود

کرمان - خبرگزاری مهر: معاون استاندار کرمان گفت: تعطیلی پنج شنبه ها در کرمان با توجه به نظر سنجی ها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم مهرشاد دوشنبه شب در جلسه شورای اداری استان کرمان که در مرکز آموزشی 05 شهید سرلشکر علیرضا اشرف گنجویی  برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: هدف از حضور در این مکان یادآوری این نکته است که مردان بزرگی برای این نظام و کشور تلاش و ایثارگری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این ایده به پیشنهاد استاندار کرمان به اجر در آمده است، افزود: فرصتی فراهم شد تا  شبی را در کنار سربازان عزیز، این حافظان مرزهای کشور قرار گیریم و یادآوری باشد برای خاطراتی که گذراندیم و یاد شهداء را که در بالاترین مراتب قرار دارند گرامی می داریم و برماست که ادامه دهنده راهشان باشیم.

مهرشاد ادامه داد: امروز باید با یادآوری آن خاطرات و زنده کردن نام شهیدان با روش و مبنای جدید در زندگی اداری تحولی ایجاد کنیم تا بتوانیم وصیت آن شهید را که گفت" حرف امام زمین نماند" را ادامه دهیم.

ثبت نقش دستگاه های اجرایی در دفاع مقدس

وی با بیان اینکه نقش دستگاه های اجرایی در دورن دفاع مقدس باید مکتوب و مستند شود گفت: این آثار مکتوب و مستند را در تاریخ کرمان ثبت خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان همچنین در ادامه  با توجه به  روند تعطیلی پنجشنبه ها در کرمان گفت: تا اطلاع ثانوی این تعطیلی با توجه به نظرسنجی  همچنان ادامه دارد و دستگاه ها بهتر است همکاران خود را در رابطه با مسئله دورکاری توجیه کنند و همکارانی که برایشان سخت است را به واحد خدماتی انتقال دهند.

مهرشاد یادآور شد: در رابطه با مشکل بانوان با این طرح می توانند از مزایای قانونی(طرح نیمه وقت) استفاده کنند.
 

کد خبر 2141838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha