۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

همزمان با هفته دفاع مقدس/

نمايشگاه فرهنگي - رزمي یاد یاران در بجنورد افتتاح شد

نمايشگاه فرهنگي - رزمي یاد یاران در بجنورد افتتاح شد

بجنورد- خبرگزاري مهر: همزمان با هفته گراميداشت دفاع مقدس، نمايشگاه فرهنگي - رزمي یاد یاران در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه‌شنبه نمايشگاه فرهنگي - رزمي یاد یاران، با شعار "دنيا صحنه نبرد است، دفاع مقدس هنوز ادامه دارد" با بيش از 60 غرفه و حضور 30 رده و جایگاه از اقشار مختلف، در محل چهارراه شهید صیاد شیرازی بجنورد برپا شد.

در اين نمايشگاه محصولات فرهنگی و نرم افزاری، کتاب در حوزه دفاع مقدس، فعالیت های فرهنگی سپاه جوادالائمه(ع)، تجهیزات نظامی و انتظامی وسیری از برنامه های جنگ سخت تا جنگ نرم در قالب ماکت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همچنین از كتاب"مردان مهران" نوشه محمود وضيع، با موضوع تاریخچه دفاع مقدس، زندگينامه شهداي منطقه مهران و اتفاقات رخ داده در منطقه، رونمايي و تعدادی از آن به صورت رایگاه بین بازدید کنندگان توزیع شد.

نمايشگاه فرهنگي-رزمي یادیاران با حضور سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)، فرماندهان نظامی و انتظامی، شماری از مدیران دستگاههای اجرایی استان، جمعی از رزمندگان و دلاور مردان بسیج و سپاه ، توسط خانواده شهيد" حسن مير قره چورلو" انجام شد.

این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها 16 الی 21 به مدت 10 روز دایر و بازدید از آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 2141853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha