۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۹

علی دوستی مهر:

در همه دقایق از حریف آلمانی سرتر بودیم/ هدف ما شبیه‌سازی حریفان است

در همه دقایق از حریف آلمانی سرتر بودیم/ هدف ما شبیه‌سازی حریفان است

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران بعد از برگزاری نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی آلمان در جمعه خبرنگاران گفت: ما دو برابر گل‌هایی که به ثمر رساندیم موقعیت خراب کردیم و در تمام دقایق از حریف خود سرتر بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی مهر در پایان دیدار تیمهای زیر 17 سال ایران و پادربورن در جمع خبرنگاران آلمانی گفت: بازیکنان تیم ایران برای جام جهانی آماده می‌شوند و تیم پادربورن یک تیم باشگاهی است. البته آنها شرایط فیزیکی بسیار خوبی داشتند اما بازیکنان ایرانی هم برای درخشش در جام جهانی زیاد کار کرده‌اند و دور از انتظار نبود که ایران تیم آلمانی را شکست دهد.

وی افزود: البته ما برای بازیکنان و کادرفنی تیم پادربورن ارزش قائلیم ولی من خودم با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم نوجوانان دارم حتی بازی را 5 بر صفر پیش بینی می‌کردم که همه دیدند که یک پنالتی را هم از دست دادیم. در همه دقایق بازی هم از حریف سر بودیم و این در حالی است که هنوز بازی‌های سخت ما فرا نرسیده است.

سرمربی تیم زیر 17 سال کشورمان در پاسخ به این سوال که دمای هوای امارات و آلمان تفاوت زیادی دارد و چرا تیم ایران به این کمپ آمده است، گفت: هدف ما بازی کردن با حریفان اروپایی است که بتوانیم بازی با اتریش و کانادا را مدل سازی کنیم. اتریش که شبیه آلمان بازی می‌کند و کانادایی‌ها هم اکثرا از اروپا به کانادا رفته‌اند و کیفیت بازی آلمان و اتریش مثل هم است. ما در امارات زیاد اردو زده‌ایم و با آب و هوای امارات آشنایی کامل داریم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوستی مهر درباره اینکه نوجوانان از نظر فیزیکی و تاکتیکی قدرتمند نشان می‌دهند و اینکه آیا در جام جهانی از گروه‌شان صعود می‌کنند یا نه، گفت: در جام جهانی شرایط بسیار سخت است و نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. هدف ما این است که صعود کنیم و هیچ مربی نیست که از صعود بدش بیاید. اما شرایط بسیار سخت است و هم‌گروهی با آرژانتین و اتریش و حتی کانادا کار را برای این گروه سخت‌تر هم کرده است. در هر حال بازیکنان و کادرفنی بیشترین تلاش می‌کنند را ایران در میان بهترین‌ها قرار گیرد.

کد خبر 2141928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha