حبس قاسمعلی فراست به خاطر «برادرکشی»

حبس قاسمعلی فراست به خاطر «برادرکشی»

قاسمعلی فراست از تالیف رمان تازه‌ای با عنوان «برادر کشی» خبر داد. او می‌گوید که برای نوشتن این کار ماه‌ها خودش را در اتاقی حبس کرده است.

قاسمعلی فراست در گفتگو با خبرنگار مهر از تالیف رمان تازه‌ای خبر داد و گفت: داستان این رمان که این روزها مشغول تالیف آن هستم به حوادث سال‌های 58 و 59 در غرب کشور بازمی‌گردد و به نوعی به حوادث و جریان‌های مرتبط با گروهک‌ها و جریان‌های چریکی ضد انقلاب در آن سال‌ها اشاره دارد.

فراست افزود: قهرمان این داستان جوانی است که تصمیم دارد در یک تشکیلات سیاسی از نوع گروهک‌های منطقه غرب کشور نفوذ کند و پس از آن اقداماتی را علیه فعالیت‌های آن تشکیلات انجام دهد. همین ماجرا برای وی مخاطراتی را پدید می‌آورد.

این نویسنده در ادامه گفت: نوشتن این رمان را از فصل بهار شروع کرده‌ام. شاید اغراق نباشد که بگویم برای نوشتنش چند وقتی است خودم را در داخل اتاق و خانه حبس کرده‌ام و سعی می‌کنم تا این قصه را به نتیجه برسانم که امیدوارم این اتفاق تا پایان فصل پاییز رخ دهد.

وی همچنین گفت: این رمان فعلاً نام برادرکشی را بر خود دارد، اما فکر می‌کنم نامش تغییر کند؛ همچنانکه نام رمان قبلی من هم «سمفونی جوانی» بود و در نهایت با عنوان فصل جوانی منتشر شد.

قاسمعلی فراست سال 1338 در یکی از روستاهای گلپایگان متولد شد. وی فعالیت ادبی خود را ابتدا با گفتن شعر آغاز و سپس به داستان‌نویسی سوق پیدا کرد.

از داستان‌های منتشر شده فراست تاکنون می‌توان به «افطار»، «روزهای برفی»، «آوازهای ممنوع»، «بن‌بست»، «آن روزها» و «باغ سیب»، «نیاز»، «عشق مانعی ندارد»، «گلاب خانم» و «نخل‌های بی‌سر» اشاره کرد.

کد خبر 2142956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha