۶ مهر ۱۳۹۲، ۸:۵۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

توضیحات مربی فجر پس از شکست مقابل پرسپولیس/ دفاعی بودیم نه ضد فوتبال!

توضیحات مربی فجر پس از شکست مقابل پرسپولیس/ دفاعی بودیم نه ضد فوتبال!

مربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه این تیم مقابل پرسپولیس با احتیاط و بسته بازی کرد نه ضد فوتبال، گفت: فکرش را نمی‌کردیم در بازی با پرسپولیس روی یکسری اشتباهات گل بخوریم.

علی اصغر کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فوتبال فجر سپاسی برابر پرسپولیس اظهار داشت: از نظم و انضباط بازیکنان در زمین راضی بودیم. آنها شرح وظایف خود را به خوبی انجام دادند و برای ما این خیلی مهم بود. با این بازی به آینده امیدوار شدیم.

وی افزود: تلاش ما این بود که راه‌های نفوذ پرسپولیس را ببندیم و در ضد حملات کار کنیم. با این برنامه سه موقعیت خوب گلزنی هم به دست آوردیم ولی متاسفانه بازیکنان به خاطر کم تجربگی آنها را از دست دادند. اگر فرصت‌هایمان به گل تبدیل می‌شد پرسپولیس به هم می‌ریخت و باز هم می‌توانستیم به این تیم گل بزنیم.

مربی تیم فجر با بیان اینکه فکرش را نمی‌کردیم روی یکسری اشتباهات گل بخوریم، درباره بازی بیش از حد دفاعی فجر تاکید کرد: تیم ما در وضعیت دفاعی صِرف نبود چون در هر دو نیمه موقعیت‌هایی به دست آوردیم. هیچ تیمی وقتی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند از اول تا آخر مسابقه حمله نمی‌کند.

وی افزود: فوتبال دفاعی یکی از تاکتیک‌های شناخته شده است و با ضد فوتبال که شامل بازی ناجوانمردانه و وقت کشی می‌شود فرق دارد! هرچند بازیکنان ما در طول مسابقه روی زمین هم می‌افتادند ولی شرایط آنها به گونه‌ای بود که واقعا مصدوم می‌شدند. کادر فنی هیچ دستوری نداده بود که آنها وقت کشی کنند.

کلانتری در پایان درباره تعویض مهرزاد معدنچی هم گفت: معدنچی به خاطر تغییر تاکتیک تیم تعویض شد نه مسئله دیگری. قصد داشتیم برنامه بازی را عوض کنیم و به همین خاطر این بازیکن جای خود را به بازیکن دیگر داد.

تیم فوتبال فجر سپاسی روز پنجشنبه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پرسپولیس رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

کد خبر 2143811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha