۴ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۳۹

مهرزاد معدنچی مطرح کرد:

پرسپولیسی‌ام ولی می‌خواستم فجر برنده شود/ انتقاد از چمن ورزشگاه حافظیه

پرسپولیسی‌ام ولی می‌خواستم فجر برنده شود/ انتقاد از چمن ورزشگاه حافظیه

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس که در ترکیب فجرسپاسی قرار گرفته بود در پایان دیدار دو تیم تاکید کرد: من خودم قلبا پرسپولیسی هستم ولی به پیراهنی که بر تن دارم تعصب دارم و دوست داشتم فجر در این بازی برنده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد معدنچی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تغییر و تحولاتی که در تیم فجرسپاسی صورت گرفته کاملا به نفع ما خواهد بود و ایمان دارم تیم ما از ته جدول فاصله گرفته و خود را بالا خواهد کشید.

وی اضافه کرد: ما آمده بودیم در تهران برنده شویم ولی متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و پرسپولیس این بازی را برد. من قلبا پرسپولیسی هستم اما به پیراهنی که می‌‌پوشم، تعصب دارم و دوست داشتم در این دیدار فجرسپاسی برنده شود.

معدنچی همچنین گفت: از مسئولان استان فارس تقاضا دارم که به فکر شرایط زمین چمن ورزشگاه حافظیه باشند چرا که تیم ما روی زمین بازی می‌کند ولی کیفیت زمین حافظیه اجازه این کار را از ما می‌گیرد. با این وضعیت ما بیشتر از حریفان مشکل خواهیم داشت.

دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در چارچوب رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس با یک گل حریف خود را شکست داد.

کد خبر 2143591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha