۴ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۷

پیام صادقیان در گفتگو با مهر:

خوشحالم به وعده‌ام عمل کردم/ این برد به ما کمک زیادی می‌کند

خوشحالم به وعده‌ام عمل کردم/ این برد به ما کمک زیادی می‌کند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز زمینه ساز تنها گل تیمش شده بود، در پایان این بازی گفت: قبل از بازی قول داده بودم یا گل بزنم یا پاس گل بدهم و خوشحالم به وعده‌ام عمل کردم.

پیام صادقیان در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پاس گلی که من در این بازی دادم، در واقع حرکت همه بازیکنان تیم بود و نباید آن را به حساب من گذاشت. ما خیلی تلاش کردیم بعد از اتفاقات دیدار با سپاهان به شرایط عالی برگردیم که خوشبختانه این برد به ما کمک زیادی خواهد کرد.

وی در خصوص برخورد خود با یاوری در این دیدار با توجه به مشکلاتی که قبلا در ذوب‌آهن با این مربی پیدا کرده بود، عنوان کرد: گذشته‌ها دیگر گذشته است و دیگر من کاری به اتفاقات قبل ندارم. من تنها در این بازی انگیزه نداشتم بلکه در همه دیدارها انگیزه های زیادی دارم تا بهترین بازی خودم را ارائه کنم.

این بازیکن همچنین تاکید کرد: قبل از بازی قول داده بودم که مقابل فجرسپاسی یا گل بزنم یا اینکه پاس گل بدهم و خوشحالم که به وعده خودم عمل کردم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس با یک گل حریف خود را شکست داد.

کد خبر 2143587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha