۴ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۲۹

محمدرضا خلعتبری:

دیگر جوان نیستم که به خاطر تعویض جنجال کنم/ نیاز به زمان دارم

دیگر جوان نیستم که به خاطر تعویض جنجال کنم/ نیاز به زمان دارم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعویض خود در جریان دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز تاکید کرد: دیگر آن بازیکن جوان گذشته نیستم تا به خاطر تعویض شدن جنجال به پا کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از اینکه برنده شدیم، خیلی خوشحال هستم. این سه امتیاز برای ما بسیار ارزشمند بود و به لحاظ روحی تاثیرات مثبت زیادی روی تیم خواهد گذاشت.

وی در خصوص تعویض خود در جریان این دیدار خاطرنشان کرد: این نظر سرمربی تیم بود که تعویض شوم. من دیگر آن بازیکن جوان گذشته نیستم که بخواهم برای تعویض شدن جنجال به پا کنم. مهم برد تیم بود که خوشبختانه به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردیم.

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد عملکرد خود در این تیم تصریح کرد: من نیاز به زمان دارم که به شرایط ایده آل برسم. تازه سه هفته است با پرسپولیس تمرین می‌کنم و مدتی نیز مصدوم بودم. همیشه موفقیت تیم برای من در اولویت قرار داشته و برای این کار با همه وجود تلاش خواهم کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز در چارچوب رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس با یک گل حریف خود را شکست داد.

کد خبر 2143588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha