۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

محمد رویانیان:

هشدار می‌دهم آقایان مراقب رفتارشان باشند/ لازم باشد نامشان را افشا می‌کنم

هشدار می‌دهم آقایان مراقب رفتارشان باشند/ لازم باشد نامشان را افشا می‌کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از ابتدای حضورش در فوتبال تلاش کرده با فساد در بخش های مختلف این رشته پرطرفدار مبارزه کند، پس از آنکه با بازیکن خردسال و مستعد اردبیلی قرارداد 10 ساله امضا کرد به دلالان و افرادی که به دنبال این بازیکن هستند هشدار داد در صورتیکه بخواهند به اقداماتشان ادامه دهند نام آنها را افشا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از توافق باشگاه پرسپولیس با خانواده بازیکن 9 ساله اردبیلی و همچنین مدیر باشگاه ایرانیان اردبیل یکی دو دلال و یک مربی رده فوتبال پایه وارد این موضوع شده و در حال ایجاد اخلال هستند.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: بنده شدیدا به این آقایان هشدار می دهم که مراقب رفتارها و کارهای خود باشند چراکه تمامی اقدامات آنها از سوی ما ردیابی شده و می دانیم که آنها دست به چه تحرکاتی زده اند و چگونه می خواهند در این زمینه مشکلاتی را ایجاد نمایند.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: بدون تعارف در این باره کوتاه نمی آیم و به این دلال ها هشدار می دهم دست از این رفتارها برداشته و مراقب کارهایشان باشند. اگر لازم باشد اقدامات این آقایان و نامشان را به همه خواهم گفت.
 

کد خبر 2143702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha