۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

بعد از قهرمانی در رقابتهای جهانی؛

دور جدید تمرینات کشتی آزاد از هفته آینده آغاز می‌‎شود

دور جدید تمرینات کشتی آزاد از هفته آینده آغاز می‌‎شود

دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد که به تازگی قهرمان رقابتهای جهانی شده است، از اواسط مهرماه و همزمان با برگزاری کارگاه‌های فنی در خانه کشتی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران که توانستند با فتح رقابتهای جهانی 2013 مجارستان پس از 48 سال عنوان قهرمانی خارج از خانه را تکرار کنند، بعد از بازگشت از بوداپست راهی شهر و دیارشان شدند تا پس از ماه‌ها حضور در اردوهای تیم ملی، به استراحت بپردازند.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد این نفرات بعد از بازگشت تیم از تورنمنت ديميتری كركين که طی روزهای 13 و 14 مهرماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود، دوباره به اردوی تیم ملی خواهند آمد تا همزمان با اردونشینان کارگاه‌های فنی، دور جدیدی از تمرینات خود را آغاز کنند.

البته چراغ اردوی تیم ملی در خانه کشتی تهران طی روزهای اخیر هم خاموش نبوده و تيم اعزامی كشتي آزاد ایران برای حضور در تورنمنت دیمیتری کرکین همچنان مشغول تمرین هستند.

آزادكاران منتخب در اين مدت تمرينات مشتركي را در خانه كشتي با تيم نيروهای مسلح دنبال می‌كردند که قرار است روز چهارشنبه نیز راهی ياكوتسك ‌شوند.
 

کد خبر 2145241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha