۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

گودرزی خودش نخواست به روسیه برود/ رسول خادم همچنان در کشتی‌ می‌ماند

گودرزی خودش نخواست به روسیه برود/ رسول خادم همچنان در کشتی‌ می‌ماند

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص برخی شایعات در خصوص غیبت صادق گودرزی در جمع نفرات اعزامی به تورنمنت بین‌المللی دیمیتری کرکین روسیه گفت: هیچ مشکل و مساله‌ای در این بین وجود ندارد و این مدعی وزن 74 کیلوگرم با نظر شخصی و البته با هماهنگی و صلاحدید کادر فنی به این تورنمنت اعزام نشد.

علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت صادق گودرزی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نام صادق گودرزی از مدتها قبل در فهرست ملی‌پوشان اعزامی به تورنمنت دیمیتری کرکین روسیه بود اما او قبل از اعزام درخواست کرد تا به این تورنمنت نرود و ما نیز با بررسی وضعیت مجود با خواسته گودرزی موافقت کردیم.

وی با تکذیب برخی شایعات در این خصوص اظهار داشت: صادق گودرزی به عنوان نایب قهرمان المپیک لندن قبل از رقابتهای جهانی در اردوهای آماده‌سازی حضور یافت و با توجه به اینکه می‌دانست شانسی برای حضور در رقابتهای جهانی ندارد، به تمرین با دیگر مدعیان تیم ملی پرداخت. مطمئنا او به محض آغاز اردوی آتی تیم به خانه کشتی باز خواهد گشت و همچون گذشته برای کسب دوبنده تیم ملی تمرین می‌کند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: گودرزی به خوبی می‌داند رسیدن به دوبنده تیم ملی برای رقابتهای آسیایی و جهانی آینده مستلزم حضور او در رقابتهای انتخابی است و با اشراف به این موضوع با جدیت و انگیزه بالا در فکر تمرین و آماده سازی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رسول خادم به جای معاونت وزارت ورزش، مسئولیت مشاوره را پذیرفت، اظهار داشت: خادم بار دیگر نشان داد که عاشق کشتی و برای خدمت به این رشته به میدان آمده است. او به دلیل حضور بیشتر در امور تیم‌های ملی از پیشنهاد معاونت وزارت ورزش صرف نظر و به حکم مشاوره بسنده کرد تا وقت بیشتری برای تیم‌‎های ملی بگذارد و همچنان در حوزه مدیریت تیم‌های ملی باقی بماند.

بیات در خاتمه گفت: اردوی آماده‌سازی کشتی آزاد با حضور تمامی قهرمانان و مدعیان تیم ملی از اوایل ماه آینده در خانه کشتی آغاز می‌شود که این نخستین گام در اجرای برنامه‌های 6 ماهه دوم ما برای رقابتهای آسیایی و جهانی آینده است.
 

کد خبر 2147878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha