۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

پس از قهرماني در رقابتهاي جهاني؛

نشست شورای فنی کشتی آزاد برگزار شد/ تدوين برنامه 6 ماهه دوم سال

نشست شورای فنی کشتی آزاد برگزار شد/ تدوين برنامه 6 ماهه دوم سال

نخستين نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد پس از رقابتهای جهانی مجارستان در محل خانه کشتی تهران برگزار و برنامه هاي 6 ماهه دوم سال جاري تنظيم و تدوين شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که با حضور منصور بزرگر، علی بیات، سید جواد رفوگر و عسکری محمدیان برگزار شد، ابتدا بیات سرپرست تیم ملی بزرگسالان گزارشی از مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان را ارائه داد.

بر این اساس، در ادامه این نشست برنامه 6 ماهه اول سال فنی 92-93 در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به تایید اعضای شورای فنی رسید و در ادامه گزارش برنامه کشتی گیران سیستم گلخانه‌ای به اطلاع اعضای شورای فنی رسید.

همچنین در این نشست مقرر شد سید جواد رفوگر به عنوان نماینده شورای فنی با مسئولین آموزش و پرورش جهت برگزاری مسابقات پهلوانک ها در رده‌‌‌ی سنی نونهالان رایزنی های لازم را انجام دهد.

از جمله مهمترين برنامه هاي مدون اين نشست در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به برگزاری اردوها و شرکت در تورنمنت های بین المللی اختصاص داشت.

بر اين اساس حضور تیم بزرگسالان در تورنمنت های بین المللی کرکین، رمضان قدیراف و یاریگین روسیه و یاشاردوغو ترکیه، حضور تیم جوانان در جام های سیراکف و دانکلوف بلغارستان و تیم نوجوانان به جام سایتی اف در این برنامه لحاظ شده است.

کد خبر 2146538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha