۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۹:۰۶

اسماعیل پور در گفتگو با مهر:

عزت اله اکبری مدیون خادم است/ وزن او به 96 کیلوگرم هم خواهد رسید!

عزت اله اکبری مدیون خادم است/ وزن او به 96 کیلوگرم هم خواهد رسید!

مربی سازنده مازنی و یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان گفت: اکبری باید درخشش و کسب مدال نقره جهانش را مدیون رسول خادم باشد که به او اعتماد کرد و میدان داد.

محمود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: عزت اله اکبری یکی از جوانان آینده دار کشتی ایران است که با 21 سال سن توانست در رقابت‌های جهانی خوش بدرخشد و نایب قهرمان جهان شود. او آزادکار آینده دار و مستعدی است که اگر همچنان مورد توجه قرار گیرد می تواند پله های ترقی و افتخار را بسیار سریعتر طی کند.

وی تصریح کرد: البته با توجه به شرایط سنی و فیزیکی اکبری نمی توان از او انتظار داشت که همچنان در سالهای آتی در وزن 74 کیلوگرم بماند و کشتی بگیرد. با توجه به شرایطی که در اکبری می بینم او تا آینده ای نه چندان دور باید در وزن 84 و حتی 96 کیلوگرم به میدان برود که البته می توان امیدوار بود او در این اوزان هم بتواند همچون رقابتهای جهانی بدرخشد.

مربی سازنده مازنی که قهرمانان بزرگی را به جامعه کشتی ایران معرفی کرد با رد برخی شایعات و اظهارات مغرضانه گفت: متاسفانه برخی از اهالی کشتی معتقدند عزت اله اکبری شانسی به فینال رقابتهای جهانی راه یافت و استحقاق این موفقیت را نداشت، اما همگان دیدند که او با حریف گرجستانی و ژاپنی خود چطور کشتی گرفت و مردانه به حق خود رسید.اکبری آینده ای درخشان پیش و دارد که نباید با حاشیه سازی، حرکت او را در این مسیر مختل کرد.

اسماعیل پور با اشاره به دیگر شاگردان ملی پوش خود گفت: رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل پور نیز بعد از بازگشت از رقابتهای جهانی در حال استراحت فعال و ریکاروی هستند که بزودی با حضور در اردوی تیم ملی وارد دور جدیدی از تمرینان آماده سازی خواهند شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جهانی مجارستان در خاتمه گفت: بسیاری از ملی پوشان مدال آور و همچنین مدعیان تیم ملی مدیون رسول خادم هستند، چراکه او با اقتدار پشت آنان ایستاد و به تمامی این کشتی گیران میدان داد. امیدوارم او همچنان در راس امور فنی تیم های ملی کشتی باقی بماند تا این روند صعودی و موفقیت آمی در سالهای آینده هم تداوم یابد.

کد خبر 2148598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha