۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

سرهنگ مسن آبادی:

فراخوان مقاله همايش ملي خدمت سربازي در استان مرکزی منتشر شد

فراخوان مقاله همايش ملي خدمت سربازي در استان مرکزی منتشر شد

اراک - خبرگزاری مهر: معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي از برگزاري همايش ملي خدمت سربازي خبر داد و گفت: علاقه مندان مي توانند آثار علمي و پژوهشي خود را به دبیر خانه این همایش ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسينعلي مسن آبادی افزود: علاقه مندان مي توانند آثار علمي و پژوهشي خود را به آدرسWWW.iscconferences.ir/465 ارسال كنند.

وی با بیان اینکه همايش ملي سربازي با موضوع رويكردها، كاركردها و افق هاي علمي با حضور كاركنان ناجا در بهمن ماه امسال برگزار می شود اظهارداشت: مقاله ارسالی باید به صورت تايپ شده و حداكثر در 25 صفحه A4 در محيط WORD2002 و 2007 با قلمBIOHIS و با فاصله خطوط استاندارد تدوين شود.

سرهنگ مسن آبادی ادامه داد: با توجه به ارتقاء رويكرد علمي فرماندهي انتظامي استان و رويكرد هاي تحقق هدف هاي پژوهشي كاركنان اين سازمان همايش علمي– پژوهشي با عنوان خدمت سربازي در ناجا برگزار می شود.

وي با اشاره به اينكه اين همايش با حضور سازنده 26 سازمان با رويكرد علمي در تهران برگزار خواهد شد افزود: محورهاي فراخوان مقاله مفهوم، مباني، اصول و فلسفه خدمت سربازي، رويكرد ها و كاركردهاي خدمت سربازي، چگونگي فرايندهاي مطلوب خدمت سربازي مي باشد.

معاون وظيفه عمومي با بيان اينكه به مقالات برتر همايش علاوه بر چاپ و انتشار، جوايز ارزند هاي اهداء خواهد شد خاطرنشان كرد: ساختار مقاله شامل، عنوان، چكيده فارسي، واژگان، مقدمه، بحث اصلي، نتيجه گيري، پيشنهاد و فهرست منابع است.

کد خبر 2145885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha