۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۸

محبی در گفتگو با مهر:

برخی خبرها در مورد دیدار نمایندگان کرمانشاه با وزیر کشور کذب محض است/ دولت و نمایندگان تعامل سازنده ای دارند

برخی خبرها در مورد دیدار نمایندگان کرمانشاه با وزیر کشور کذب محض است/ دولت و نمایندگان تعامل سازنده ای دارند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقل قول هایی که در مورد دیدار نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور منتشر می شود سراسر نادرست است.

محمد ابراهیم محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی تلاش نمایندگان استان کرمانشاه برای این است که یک آینده خوب و بهترین اتفاق برای استان کرمانشاه رقم بخورد و در این رابطه دولتی که نمایندگان استان کرمانشاه بهترین همکاری را با آن داشته اند متقابلا با نمایندگان استان تعامل خواهد داشت.

محبی گفت: برخی رایزنی ها در سطوح دیگر در مورد آینده مدیریت استان کرمانشاه در حال انجام است اما برخی روایت ها در مورد دیدار نمایندگان استان با وزیر کشور و آنچه که به عنوان محتوای دیدار با آقای وزیر مطرح می شود کذب محض و اساسا توهین به نمایندگان استان است.

وی گفت: ما با دولت تعامل بسیار خوب و سازنده ای داریم و همه ما به دنبال بهترین شرایط برای استان کرمانشاه و پیشرفت و توسعه این دیار هستیم و در این راه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: بایدبا بردن فضا به سمت آرامش به دنبال ایجاد فرصت ها برای توسعه استان و حل مشکلات مردم باشیم. برخی حرف و حدیث ها هیچ کمکی به کرمانشاه نمی کند و بهترین راه برای استفده از فرصت ها ایجاد آرامش است.

محبی در پایان تأکید کرد: ارتباط نمایندگان با دولت و وزیر کشور سازنده است و برخی اظهار نظر ها در جهت تخریب نمایندگان و دولت انجام می شود.

گفتنی است پیشتر اخباری مبنی بر دیدار نمایندگان استان کرمانشاه با وزیر کشور و سخنانی به نقل از رحمانی فضلی خطاب به نمایندگان استان در برخی رسانه ها منتشر شده بود.

کد خبر 2146233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha