۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

در استان مركزي

هفتمين نمايشگاه تخصصي صنعت، معدن و صنايع معدنی برگزار می شود

هفتمين نمايشگاه تخصصي صنعت، معدن و صنايع معدنی برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: هفتمين نمايشگاه تخصصي صنعت، معدن و صنايع معدني در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان مركزي برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در راستای اهداف دولت يازدهم دولت "تدبير و اميد" و جهت تحقق "حماسه اقتصادي" مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید برگزار می شود.

علیرضا زاوشی ايجاد تحول اساسي در ساختار صنعت و معدن كشور تصریح کرد: به همين منظور سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مركزي برآن شد تا پس از برگزاري موفق نمايشگاه سال گذشته و مراسم با شكوه جشن روز صنعت و معدن، در آغازين ماه‌هاي فعاليت دولت جديد "هفتمين نمايشگاه تخصصي صنعت، معدن و صنايع معدني" را در پايتخت صنعتي ايران برگزار کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه 6 تا 10 آبان 1392 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان مركزي برگزار مي شود ادامه داد: كليه صنعتگران ومعدنكاران كه تمايل دارند در اين نمايشگاه حضور داشته باشند دعوت مي‌گردد با حضور در ميان برترين برندها، دست در دست يكديگر، افق‌هاي روشني را براي آينده‌ي ايران عزيز رقم بزنند.

زاوشی گفت: این نمایشگاه در بخشهای صنایع تولیدی، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات، اتوماسیون، صنایع پیشرفته، بانک ها و بیمه ها، نشریات تخصصی و شرکتهای سرمایه گذاری برگزار می شود.

کد خبر 2146679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha