۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

انتقاد فرماندار از بلاتکلیفی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کمیجان

انتقاد فرماندار از بلاتکلیفی اداره فرهنگ و ارشاد  شهرستان کمیجان

اراک - خبرگزاری مهر: فرماندار کمیجان از بلاتکلیفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان انتقاد کرد و گفت: شش ماه است که این اداره رها شده است و مدیریت نمی شود.

محمد زیدوند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با وجود گذشت حدود 6 ماه از انتصاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش، تاکنون رئیس جدید در این اداره شهرستان معرفی نشده است.

وی ادامه داد: رئیس قبلی که هم اکنون رئیس شهرستان تفرش است به صورت سرپرست، هفته ای دو بار در شهرستان حضور پیدا می کند که در ماه های گذشته این حضور کمرنگ شده و عملا این دستگاه بدون رئیس اداره می شود.

زیدوند اضافه کرد: در این خصوص چندین مرحله مذاکره و یک مرحله جلسه حضوری با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده و چند گزینه پیشنهادی نیز معرفی شده است.

فرماندار شهرستان کمیجان با بیان اینکه وضعیت نابسامان حاکم بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به علت کوتاهی اداره کل متبوع است افزود: متاسفانه نبود رئیس مشکلاتی را در فعالیت های انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان به همراه داشته است و هنرمندان شهرستان به شدت به این امر معترض هستند.

وی از مردم و جوانان این شهرستان به عنوان مردمی مذهبی، فرهنگ دوست و فرهنگ پرور یاد کرد و اظهار امیدواری کرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شناختی که از شهرستان کمیجان دارند هر چه سریعتر در خصوص  انتخاب رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کند.

وی تصریح کرد:  ادامه این روند به نفع مردم شهرستان نبوده و امید دارم که با تغییر در مدیریت استانی این اداره کل، مشکل حل و فصل شود.
 

کد خبر 2147303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha