۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

مشایخی:

نسل جوان ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشند

نسل جوان ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نسل جوان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مشایخی ظهر روز یکشنبه در کارگروه فرهنگی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در اراک  هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ادامه داد:  نسل جوان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دورانی سراسر ارزش و افتخار برای ایران اسلامی است  تصریح کرد: نسل جوان ایران اسلامی که آن دوران را درک نکردند و مسوولان وظیفه دارند باید با برپایی نمایشگاه و همایش های مختلف با این دوران با افتخار را به آنان نشان دهند.

مشایخی با اشاره به اینکه آرمان ها و اندیشه های شهدا باید در هفته دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین نسل جوان انتشار یابد، ادامه داد: با زبان هنر می توان این ارزشهای ایرانی اسلامی را ماندگار کرد.

گفتنی است برپایی نمایشگاه فضای مجازی، برپایی نمایشگاه شهدای تبلیغات و خبرنگاری، نقش رسانه های استان در دفاع مقدس ، اجرای تئاتر خیابانی و تکثیر و توزیع انیمیشن شهید فهمیده، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار ویژه دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه عکس سرداران شهید استان از جمله مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است برپایی نمایشگاهی از بیانات مقام معظم رهبری، هنرهای تجسمی، کارگاه تجسمی، غرفه شهدای خاص استان، غرفه کودکان و نوجوانان و رونمایی از کتاب بیسیم چی از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد در نشستی که 18 شهریور در سپاه برگزار می شود مصوبات این جلسه طرح، تصویب و درهفته دفاع مقدس اجرا شود.

کد خبر 2131353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha