۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۳

هفته دوازدهم لیگ برتر؛

پیروزی صبای قم برابر پرسپولیس در پایان یک نیمه جنجالی

پیروزی صبای قم برابر پرسپولیس در پایان یک نیمه جنجالی

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر در حالی با برتری تیم میزبان به پایان رسید که در اوایل نیمه نخست، اعتراض مربیان دو تیم به عملکرد داور و سرمربی تیم مقابل، برای دقایقی بازی را از جریان انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار روز دوم از هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم صبای قم و پرسپولیس از ساعت 18:15 دقیقه امروز برابر هم به میدان رفتند که در پایان نیمه نخست تیم صبای قم با یک گل برابر میهمان سرخپوش تهرانی‌اش به پیروزی دست یافت.

در این بازی که با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حال برگزار است، مرتضی کاشی در دقیقه 41 گل برتری تیم فوتبال صبای قم را به ثمر رساند.

ضمن اینکه در دقیقه 17 این بازی غلامرضا عنایتی مهاجم صبای قم در محوطه جریمه پرسپولیس درحالی صاحب موقعیت شد که علی دایی معتقد بود توپ از خط طولی زمین عبور کرده و به همین دلیل به داور چهارم اعتراض می‌کرد. محمد مایلی‌کهن سرمربی صبای قم هم که از ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود، ناگهان از جایش بلند شد و به اعتراض علی دایی واکنش نشان داد، اتفاقی که باعث ایجاد وقفه3 دقیقه‌ای در برگزاری این بازی شد.

در 12 دقیقه ابتدایی این نیمه پرسپولیسی‌ها دو موقعیت تک به تک گلزنی را توسط محمدرضا خانزاده و قاسم دهنوی از دست دادند. ضمن اینکه بازیکنان صبا نیز چندین موقعیت گلزنی را در این بازی از دست دادند که مهترین آنها ضربه دقیقه 2+45 کیوان امرایی بود که از روی تیر افقی دروازه سرخپوشان راهی اوت شد.

کد خبر 2148787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha