۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

دو مسئول غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانفکورت برای تحویل این غرفه‌ها به آلمان رفتند

دو مسئول غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانفکورت برای تحویل این غرفه‌ها به آلمان رفتند

مسئولان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای تحویل غرفه‌های سه گانه ایران در شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانفکورت، صبح امروز عازم آلمان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به همراه علی عاشوری مدیر روابط عمومی این موسسه برای تحویل گرفتن غرفه‌های سه گانه ایران در شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانفکورت، صبح امروز عازم آلمان شدند.

تحویل غرفه‌های این نمایشگاه به صاحبان آنها از امروز شنبه 5 اکتبر آغاز شده است. ایران در نمایشگاه امسال کتاب فرانکفورت 240 مترمربع فضای نمایشگاهی دارد؛ شامل یک غرفه 120 متری که در اختیار خود موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی است، یک غرفه 40 متری واقع در سالن کودک و نوجوان که مدیریت آن به انجمن ناشران کودک و نوجوان تفویض شده و یک غرفه 80 متری که مدیریت آن هم به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تفویض شده است.

غرفه‌های 120 متری و 80 متری در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و نکته دیگر آنکه یک راهرو به مساحت 100 مترمربع در کنار این دو فضا قرار گرفته که با توجه به قوانین نمایشگاه کتاب فرانکفورت، امکان استفاده از این فضا هم برای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی بدون پرداخت اجاره‌ فراهم است. البته اگر موجب اختلال در فعالیت نمایشگاهی دیگر استفاده کنندگان از این فضا نشود.

دیگر مسئولان غرفه‌های سه گانه ایران (موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان) هم قرار است روز دوشنبه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کنند.

همچنین بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، هنوز ویزای همایون امیرزاده، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای سفر به آلمان صادر نشده و حضور محمد اللهیاری به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه‌های خارجی هم در این نمایشگاه مبهم است.

شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 9 تا 13 اکتبر 2013 (17 تا 21 مهر 1392) و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فرانکفورت در این شهر آلمان برگزار می‌شود.

کد خبر 2149349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha