۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

مهرداد بیت آشور:

بازی در تیم ملی ایران را به آمریکا ترجیح دادم/ انگیزه زیادی دارم

بازی در تیم ملی ایران را به آمریکا ترجیح دادم/ انگیزه زیادی دارم

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آمریکا پس از حضور در اردوی تیم ملی گفت: با اینکه به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت شده بودم اما ترجیح دادم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بیت آشور که از سوی کارلوس کی روش برای اولین بار به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم ملی ضمن بیان این مطلب افزود: خیلی خوشحالم که به ایران آمده ام و برای تیم ملی بازی خواهم کرد. من در زمان کلینزمن به اردوی تیم ملی فوتبال آمریکا دعوت شدم اما بازی نکردم. به همین خاطر ترجیح دادم برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کنم.

وی با بیان اینکه پدر و مادرش هر دو ایرانی هستند و بعد از جام جهانی 1998 که ایران آمریکا را برد بیشتر از قبل با بازیکنان ایرانی آشنا شده است خاطرنشان کرد: قبل از این شناخت کمی از فوتبال و بازیکنان ایرانی داشتم. البته مهدوی کیا، کریمی و خداداد عزیزی را می شناختم. اما بعد از پیروزی ایران برابر آمریکا در جام جهانی بیشتر از قبل اتفاقات فوتبال ایران را پیگیری کردم.

بیت آشور با ابراز امیدواری از اینکه بتواند برای تیم ملی فوتبال ایران مفید باشد و با این تیم به موفقیت برسد، در مورد اینکه دوست دارد تیم ملی با چه تیم هایی در جام جهانی همگروه شود گفت: من دوست دارم با یکی از تیم های قدرتمند فوتبال دنیا مثل ایتالیا، آلمان و یا برزیل همگروه شویم.

این بازیکن ایرانی در مورد پست خصصی اش نیز گفت: من در دفاع راست بازی می کنم اما باید ببینم کی روش از چه پستی از من استفاده خواهد کرد. انگیزه زیادی برای فوتبال دارم و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی مفید باشم و بازی های خوبی را ارائه کنم.

کد خبر 2154244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha