۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

وزیر کشور خبر داد:

تصویب برنامه 50 روزه برای حل مشکلات بخش تولید

تصویب برنامه 50 روزه برای حل مشکلات بخش تولید

اراک – خبرگزاری مهر: وزیر کشور از تصویب برنامه 50 روزه برای حل مشکلات بخش تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحماني فضلي ظهر روز شنبه در حاشيه مراسم معارفه استاندار استان مركزي در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با توجه به حساسیت بخش تولید دولت با برگزاری جلسات متعدد مصوبه ای را تصویب و ابلاغ کرده که طی آن باید مشکلات بخش تولید ظرف 50 روز آینده بررسی و مرتفع شود.

وی همچنین در خصوص مشکلات قشر کارگری و اعتراضات آنها گفت: استاندار استان باید با برگزاری جلسات با نمایندگان کارگران نسبت به رفع مشکلات این قشر زحمت کش تلاش کنند.

وزیر کشور گفت: حل مشکلات بخش تولید در گرو توجه به دو بخش تولیدکنندگان و جامعه کارگری است چراکه آرامش زمانی به بخش تولید وارد می شود که این دو قشر از وضعیت خود رضایت داشته باشند.

رحمانی فلی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چاره اندیشی برای آلودگی هوای شهر اراک گفت: آلودگی هوای این شهر حرف امروز و دیروز نیست بلکه سالها این معضل مورد بحث بوده و باید با برنامه ریزی اساسی چاره ای برای آن اندیشیده شود.

وی با بیان این که مشكلات زيست محيطي به ويژه آلودگي هواي اراك يكي از موضوعات اولويت دار استان مركزي است  افزود: استاندار دولت تدبير و اميد بايد با بررسي كارشناسانه، آلودگي هواي اراك را علمي ارزيابي كند و با بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي منطقه اي و كشوري براي رفع و سامان اين معضل اقدام اثرگذار داشته باشد.

وزير كشور بيان كرد: دولت اعتدال تاكيد ويژه اي بر مشاركت مردمي دارد و براي حل مشكل آلودگي هوا، مردم بايد به جاي آمدن به خيابان ها، راهكارهاي عملي و اقدامات موثر را در حل اين معضل به دولتمردان پيشنهاد دهند و در كاروان رفع مشكل همراه دولتمردان شوند.

کد خبر 2154245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha