۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۳

گزارش تمرین نوجوان ایران:

تمرینات اختصاصی بازیکنان در سه گروه/ شاگردان دوستی مهر روحیه گرفتند

تمرینات اختصاصی بازیکنان در سه گروه/ شاگردان دوستی مهر روحیه گرفتند

جلسه تمرینی امروز تیم فوتبال نوجوانان با تقسیم بازیکنان به سه گروه برگزار شد. بر این اساس مهاجمان، هافبک‌ها و مدافعان به صورت جداگانه به تمرینات تخصیی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نوجوانان که مسابقات جام جهانی امارات را در پیش دارد، امروز یکشنبه در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی و از ساعت 16 جلسه تمرینی خود را آغاز کرد. در این جلسه تمرینی شاگردان علی دوستی مهر ابتدا حدود 10 دقیقه دویدند تا بدن‌های‌شان را گرم کنند. آنها سپس کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

در ادامه این جلسه تمرینی بازیکنان حاضر در اردوی تیم فوتبال نوجوانان به سه گروه تقسیم شدند. بر این اساس هافبک‌های تیم فوتبال نوجوانان زیر نظر علی دوستی به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند. مدافعان و مهاجمان هم به طور جداگانه زیر نظر یکی از مربیان تیم به گلزنی و کارهای تدافعی پرداختند.

از نکات جالب در جلسه تمرینی امروز تیم فوتبال نوجوانان تشویق و حمایت علی دوستی مهر از شاگردانش بود. این مساله باعث می‌شد که بازیکنان با روحیه‌‎ای خوب تمرینات‌شان را پیگیری کنند.

در بخشی از این جلسه تمرینی تیم فوتبال نوجوانان، بازیکنان در قالب دو تیم سبز و صورتی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند. در جریان این بازی علی دوستی در مواقع لزوم بازی را قطع می‌کرد تا نکات فنی را به بازیکنانش یادآوری کند. 

در پایان جلسه تمرینی تیم فوتبال نوجوانان، بازیکنان بدن‌های‌شان را سرد کرده و خود را برای تمرینات روزهای آینده آماده کردند.

 

کد خبر 2155057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha