۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۸

گفتگوی رئیس با سرمربی و سرپرست؛

کفاشیان: مطمئنم تیم فوتبال نوجوانان در امارات بهترین نتیجه را می گیرد

کفاشیان: مطمئنم تیم فوتبال نوجوانان در امارات بهترین نتیجه را می گیرد

تمرین عصر امروز تیم فوتبال زیر 17 سال ایران تحت تاثیر حضور رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشت. به دلیل حضور کفاشیان این تمرین برای دقایقی متوقف و بازیکنان با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران  ساعت 16 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی آغاز شد و بازیکنان به مدت 90 دقیقه برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

در این تمرین که بازیکنان لباس قرمز و کادر فنی آبی پوش بودند امیرمحمد مظلوم، کمیل حق زاده و یوسف سیدی به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نکردند البته در این بین یوسف سیدی بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین تمرینات اختصاصی را در کنار زمین انجام داد. پس از گذشت حدود 30 دقیقه از تمرین علی کفاشیان و هومن افاضلی و برخی همراهان در محل تمرین تیم نوجوانان حضور یافتند که در این لحظه دوستی مهر با مشاهده کفاشیان تمرین را متوقف کرد. پس از آن بازیکنان به صورت منظم در یک صف شده و به همراه کادر فنی به سمت علی کفاشیان آمدند و با او دیدار کردند.

کفاشیان در جمع نوجوانان این چنین صحبت هایش را شروع کرد: امیدوارم با آمادگی برای موفقیت به امارات بروید. از الان باید به فکر موفقیت در جام جهانی باشید و توانایی های خود را نشان داده تا مزد زحماتتان را بگیرید.

وی ادامه داد: قطعا تیم های خوبی در جام جهانی حضور دارند اما شما با درایت کادر فنی و سعی و تلاش خود تنها به افتخارآفرینی فکر کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه یادآور شد: در این مدت آقای دوستی به همراه نادر عزت اللهی، مهدی غفاری، مهدی حیدری و سایر اعضای کادر فنی برای شما زحمات بسیار کشیده اند تا به این مرحله برسید. البته هدف شما تنها جام جهانی نباید باشد بلکه بعد از آن به فکر موفقیت در مسابقات مرحله نهایی جوانان و در نهایت جام جهانی جوانان باشید.

وی با بیان اینکه پس از این مسابقات و مسابقات جوانان، تیم زیر 19 سال (جوانان ایران) با سازماندهی علی دوستی خود را برای حضور در مسابقات بعدی آماده خواهد کرد تا بتوانیم در رده جوانان هم به جام جهانی برسیم. بنده گزارش‌های خوبی از تیم شما دارم و بسیار امیدوارم بهترین نتایج را برای در مسابقات کسب کنیم.

کفاشیان در پایان با بیان اینکه بلاتر برای تماشای مسابقات جام جهانی به امارات می آید، گفت: من هم به آنجا می آیم تا پس از مسابقات نیمه نهایی بلاتر را دو روز به ایران بیاورم. رئیس فیفا مجددا  به امارات بر می گردد تا مسابقات نهایی را از نزدیک ببینید و من امیدوارم شما بتوانید تا آن مراحل بالا بیایید.

پس از صحبت های کفاشیان بازیکنان تمرینات خود را از سر گرفتند که این تمرینات تا ساعت 18عصر ادامه داشت. کارهای تاکتیکی قدرتی و سرعتی از جمله برنامه های تمرین امروز بود که علی دوستی مهر  سایر اعضای کادر فنی همانند روزهای گذشته روی اجرای دقیق برنامه ها تاکید داشتند.

کفاشیان قبل از ترک تمرینات تیم نوجوانان دقایقی با داود پرهیزگار سرپرست تیم صحبت کرد و سپس به میانه زمین رفت و با علی دوستی مهر به صورت جداگانه صحبت هایی را مطرح کرد. ناصر شفق سرپرست کمیته جوانان و محمد یاوری مربی تیم ذوب آهن در این تمرین حضور پیدا کردند.

کد خبر 2151134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha