۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۸

مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛

تساوی ایران برابر تایلند در پایان نیمه اول/ 45 دقیقه کم‌رمق و خسته‌کننده!

تساوی ایران برابر تایلند در پایان نیمه اول/ 45 دقیقه کم‌رمق و خسته‌کننده!

نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران وتایلند در شرایطی به پایان رسید که شاگردان کارلوس کی روش نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و با ارائه یک بازی ناهماهنگ و کم رمق حوصله تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را سر بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا از ساعت 19 امروز سه شنبه به قضاوت عبدالله بولوشی از قطر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، هاشم بیک‌زاده، حسین ماهینی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و مسعود شجاعی به میدان رفت و در 45 دقیقه اول فوتبالی سردرگم، بی برنامه و خسته کننده را به نمایش گذاشت.

در حالی که انتظار می رفت تماشاگران زیادی از این دیدار استقبال کنند اما کمتر از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوار بودند تیم ملی ایران نمایش تهاجمی داشته باشند اما در 45 دقیقه نخست کمتر حرکت مهیجی از سوی بازیکنان تیم ملی را شاهد بودیم. تنها موقعیت نیمه اول در دقیقه 14 بدست آمد که اشکان دژاگه در موقعیتی تک به تک توپ را از بالای دستان دروازه بان تایلند به روی تور انداخت.

دقایق باقیمانده نیمه اول هم بیشتر با پاس های پراشتباه بازیکنان و بردن بازی به کناره ها سپری شد تا شاگردان کارلوس کی روش یک نیمه کسل کننده را پشت سربگذارند و نتوانند علاقمندان به فوتبال را راضی کنند.

کد خبر 2156665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha