۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

با دعوت از رشته‌های تیمی انجام می‌شود؛

آغاز معاینات پزشکی ویژه بازی‌های آسیایی اینچئون

آغاز معاینات پزشکی ویژه بازی‌های آسیایی اینچئون

کمیته های پزشکی و روانشناسی ستا تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک آمادگی خود را برای آغاز به کار حضور در بازی های آسیایی اینچئون اعلام کردند. بر این اساس معاینات پزشکی ورزشکاران برای تهیه پرونده سلامت آنها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از برگزاری دو نشست ویژه بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی، قرار بر این شد تا برنامه‌های ستاد تدارکاتی این بازی‌ها با آغاز معاینات پزشکی ورزشکاران به منظور تهیه پرونده سلامت برای آنها وارد فاز عملیاتی شود.

این تصمیم به دنبال اعلام آمادگی کمیته‌های پزشکی و روانشناسی ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک کمیته ملی المپیک اتخاذ شد. از آنجا که پروسه معاینه پزشکی ورزشکاران طولانی است، قرار شد به زودی تیم‌ها و ورزشکاران طبق برنامه‌ای که در اختیارشان قرار می‌گیرد در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک یا فدراسیون پزشکی ورزشی حضور پیدا کنند و تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند.

به گفته پورکاظمی، رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی المپیک در این پروسه آسیب‌های احتمالی ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز نسبت به درمان‌های لازم و حتی جراحی‌های مورد نیاز اقدام خواهد شد. همچنین وی تاکید کرد که پروسه معاینه پزشکی ورزشکاران از رشته‌های تیمی آغاز می‌شود. 

کد خبر 2157154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha