۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

تیراندازی قهرمانی آسیا - تهران؛

ابراهیم برخورداری سوم شد/ طلای 50 متر درازکش بادی به چین رسید

ابراهیم برخورداری سوم شد/ طلای 50 متر درازکش بادی به چین رسید

روز نخست رقابتهای تیراندازی قهرمانی آسیا در تهران با کسب یک مدال برنز برای ایران و قهرمانی تیم چین در ماده 50 متر بادی درازکش بانوان همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره رقابتهای تیراندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران 16 کشور از امروز یکشنبه در تهران آغاز شد که در نخستین گام تیم ایران به یک مدال برنز دست یافت. ابراهیم برخورداری در ماده 10 متر بادی آقایان توانست با قرار گرفتن روی سکوی سوم این مسابقات به مدال برنز دست یابد. در این ماده ولادیمیر ایساچکوف از قزاقستان به مدال طلا رسید و وانگ ژی‌وی از چین نقره گرفت. همچنین در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از تیم چین دوم شد و تیم هند نیز در رده سوم قرار گرفت.

امروز در رشته ۱۰ متر تپانچه بادی در رده سنی جوانان، محمدرضا محمودی از کشورمان، به همراه تیراندازانی از هند، چین، تایلند و قزاقستان به فینال راه یافت که در نهایت در رده هشتم این رشته قرار گرفت. این در حالی است که محمودی تا پیش از فینال نفر چهارم این رقابت ها بود. در این ماده کاپیل کومار از هندوستان، سان یانگ از چین و آرون آرون از هند به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در رشته ۵۰ متر تفنگ دراز کش بانوان، تیم چین به مقام اول دست یافت و تیم‌های تایلند و هند نیز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش انفرادی نیز پلنگساینگ تانگ از تایلند، گاوسوامی لاجا از هند و یی سیلینگ از چین که قهرمان المپیک و جهان در این رشته بود به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

 

کد خبر 2158947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha