۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۷:۱۴

عوض‌پور خبر داد:

تخصیص 4 میلیارد ریال نقدینگی به بیمارستان اعصاب و روان بوشهر

تخصیص 4 میلیارد ریال نقدینگی به بیمارستان اعصاب و روان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از تخصیص 4 میلیارد ریال نقدینگی به بیمارستان اعصاب و روان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عوض‌پور عصر یکشنبه در بازدید از بخش‌های مختلف بهداشت و درمان استان بوشهر اظهار داشت: در یکسال اخیر در حوزه بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی در سطح استان انجام گرفته و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی بیمارستان شهدای خلیج فارس، راه‌اندازی بیمارستان شهید گنجی برازجان، راه‌اندازی کلینیک تخصصی قلب بوشهر و همچنین راه‌اندازی کلینیک پیشرفته دندانپزشکی بوشهر از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه بهداشت و درمان استان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر تاکید بسیار زیادی بر توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و افزایش امکانات این حوزه دارد و با تلاش و پیگیری ایشان به نتایج بسیار خوبی دست یافته‌ایم.

اختصاص یک میلیارد ریال نیز برای توسعه بخش تالاسمی بیمارستان بوشهر

وی بیان داشت: هم‌اکنون مشکلات مردم در حوزه درمانی و بهداشتی کاهش یافته و مردم دیگر مجبور نیستند برای اقدامات درمانی به استان‌های همجوار بروند و این مسئله در رضایتمندی مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.

عوض‌پور از تخصیص 4 میلیارد ریال نقدینگی به بیمارستان اعصاب و روان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای تجهیز بیمارستان اعصاب و روان بوشهر 4 میلیارد ریال نقدینگی تزریق می‌کنیم و همچنین یک میلیارد ریال نیز برای توسعه بخش تالاسمی بیمارستان بوشهر اختصاص می‌دهیم.

وی یادآور شد: بیمارستان اعصاب و روان بوشهر به زودی با تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه‌اندازی می‌شود و با افتتاح این بیمارستان ظرفیت پذیرش و بستری این مرکز 2 برابر می‌شود.
 

کد خبر 2159178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha