۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

«گرمازدگی» فردا رونمایی می‌شود

«گرمازدگی» فردا رونمایی می‌شود

مجموعه داستان جدید فرشته احمدی با نام «گرمازدگی»‌ فردا در کتابفروشی افق رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از این کتاب، با حضور مدیا کاشیگر و فرشته احمدی، نویسنده اثر برگزار خواهد شد. کاشیگر در این برنامه به عنوان منتقد حضور دارد و به بررسی داستان‌های این کتاب خواهد پرداخت. احمدی هم ضمن حضور در برنامه، به سوالات مخاطبان و منتقد این جلسه پاسخ خواهد داد.

«گرمازدگی»، چهارمین مجموعه داستان احمدی است. این نویسنده پیش از این مجموعه داستان‌های «سارای همه»، «پری فراموشی» و «جنگل پنیر» را توسط نشر ققنوس راهی بازار نشر کرده است. «گرمازدگی» 6 داستان کوتاه را شامل می‌شود که به تازگی توسط نشر افق به چاپ رسیده است و با برگزار مراسم رونمایی‌، وارد بازار نشر می‌شود.

احمدی درباره این کتابش گفته است: مجموعه داستان «گرمازدگی» اگرچه در ادامه فضاهای قبلی داستان‌هایم نوشته شده‌اند اما تلاش کرده‌ام با ایجاد موقعیت‌های طنز و دور شدن از فضای رئالیست در این مجموعه، مخاطب را با فضای جدیدی مواجه کنم. داستان‌های این مجموعه طنزشان پررنگ‌تر است و برخی از داستان‌ها زمینه‌های اجتماعی و خانوادگی دارند و موضوع برخی از آن‌ها گذشته‌ راوی است و می‌توان گفت که عنصر مشترک همه‌ آن‌ها خود راوی است که مدام در حال آنالیز زندگی و گذشته‌ خود است.

مراسم رونمایی از کتاب «گرمازدگی» فردا سه‌شنبه 30 مهر از ساعت 18 در کتابفروشی نشر افق واقع در خیابان انقلاب اسلامی، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو برگزار خواهد شد.

کد خبر 2159590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha