۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۲

زرگرپور:

تصمیم قطعی برای تعطیلی پنج شنبه های اصفهان گرفته می‌شود

تصمیم قطعی برای تعطیلی پنج شنبه های اصفهان گرفته می‌شود

اصفهان - خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان با اشاره به موضوع تعطیلی پنج شنبه ها، گفت: از شورای برنامه ریزی استان در خصوص ساعات کاری ادارات دولتی مشورت خواسته که آنان نیز نظر خود را داده اند البته من هنوز تصمیم قطعی را نگرفته‌ام و در هفته آینده تصمیم گیری قطعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: شورای برنامه ریزی استان در خصوص ساعات کاری همین برنامه و ساعات کاری فعلی را پیشنهاد کرده‌اند که البته من در آن جلسه نبوده‌ام و به همین سبب هنوز تصمیم قطعی نگرفته و در هفته آینده تصمیم گیری می‌شود.

تا کنون تعریفی برای پول عوارض آلایندگی اصفهان نشده بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عوارض و نحوه توزیع عوارض آلایندگی در اصفهان گفت: نزدیک به 100 تا 120میلیارد تومان عوارض آلاینده در استان اصفهان است که همه این عوارض در استان وصول می‌شود.

زرگرپور بیان داشت: امسال از این 120 میلیارد تومان مبلغ 70 میلیارد تومان به اصفهان داده می‌شود و 50 میلیارد دیگر را به دیگر شهرها داده‌اند.

استاندار اصفهان بیان داشت: اکنون این سوال مطرح می‌شود که این پول کجا هزینه می‌شود که قانون نگفته است کجا خرج شود.

وی بیان داشت: از این پس قرار بر این شده تا برای این عوارض پروژه تعریف شود و تا کنون این پول تبدیل به پروژه مشخص نمی‌شد که از فردا تبدیل به پروژه مشخص می‌شود.

مطمئن باشید بارور سازی ابرها در اصفهان را دنبال می‌کنم

زرگرپور در ادامه سخنان خود در خصوص بارور سازی ابرها در اصفهان گفت: من به جرات می توانم خود را پدر بارور سازی ابرها در اصفهان بدانم و البته این پروژه بین 10 تا 15 درصد می‌تواند بارش‌ها را افزایش دهد.

وی بیان داشت: البته باید وضعیت بارور سازی ابرها به گونه‌ای باشد تا بتوان ابرها را بارور کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مطمئن باشید در صورتی که وضعیت ابرناکی استان به گونه‌ای باشد که بتوان آن را اجرایی کرد موضوع را در استان دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 2159997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha