۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۶

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

سفر 2 ساعته کاروان ایران به العین/ مصدومیت عزت‌اللهی جدی نیست

سفر 2 ساعته کاروان ایران به العین/ مصدومیت عزت‌اللهی جدی نیست

کاروان تیم فوتبال نوجوانان ایران برای برگزاری دیدار پایانی خود در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی امارات، صبح امروز سفری دو ساعته همراه با اسکورت پلیس به شهر العین امارات داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال نوجوانان (زیر 17 سال) ایران ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز چهارشنبه و برای برگزاری آخرین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان راهی شهر العین امارات شد که پلیس این کشور اتوبوس تیم ایران را همراهی می‌کرد.

تیم ایران ساعت 10:30 دقیقه وارد شهر العین شده و در میان استقبال مسئولان محلی، در هتل دنت مسفر شد. نخستین تمرین ایران در شهر العین ساعت 16:30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه العین برگزار می‌شود و آخرین تمرین این تیم هم پیش از رویارویی با اتریش ساعت 19:30 دقیقف فردا پنجشنبه در زمین اصلی ورزشگاه العین برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر دکتر امیرعلی توابی درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی و دو بازیکنی که تست کنترل دوپینگ دادند، گفت: ساسان جعفری و کمیل حق‌زاده دو بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران در پایان بازی مقابل کانادا، آزمایش دوپینگ دادند که خوشبختانه به سرعت انجام شد و بازیکنان به هتل بازگشتند.

وی درباره مصدومیت سعید عزت‌اللهی و علی هزامی هم اظهار کرد: عزت‌اللهی از ناحیه بینی مصدوم شده بود که به بیمارستان برده شد. البته پس از عکس‌برداری مشخص شد که خوشبختانه وی دچار شکستگی از ناحیه بینی نشده و مشکلش ضرب دیدگی که جدی هم نیست. مصدومیت علی هزامی هم مورد خاصی نبود و پس از بازگشت از بیمارستان در کلینیک پزشکی تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

توابی که این اخبار را به سایت فدراسیون داده، در پایان گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان ایران در حال حاضر مصدومیت جدی ندارد و بازیکنان توسط تیم پزشکی برای بازی حساس مقابل اتریش آماده می‌شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و اتریش که سومین مسابقه دو تیم در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان امارات است، ساعت 20 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه العین برگزار می‌شود.

کد خبر 2161211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha