تحولات سوریه/

تلفات سنگین تروریستها در حلب و حومه دمشق / انفجار خودرو بمبگذاری شده در حمص

تلفات سنگین تروریستها در حلب و حومه دمشق / انفجار خودرو بمبگذاری شده در حمص

اقدام تروریستهای تکفیری در منفجر کردن یک دستگاه خودرو بمبگذاری شده در حمص و کشته شدن شمار زیادی از تروریستها در حومه دمشق، حلب و حومه آن و کشف چند تونل متعلق به آنها در درعا از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا نز از انهدام چند تونل متعلق به تروریستها در درعا و ادامه پیگرد بازمانده های آنها در حتیته الترکمان در حومه دمشق و هلاکت شمار زیادی از آنها خبر داد.

منابع سوری همچنین از کشته شدن دهها تروریست در عملیات نیروهای ارتش در ازرع، بصر الحریر،المسکیه، نوی، الزعرور، الحانوت و صیدالجولان از جمله چند تروریست سعودی و انهدام دو خودرو حامل سلاح در ورودی روستای نمر در درعای جنوبی و کشته شدن 12 تروریست و همچنین همکاری مردم با ارتش در دفع حملات تروریستهایی که قصد ورود به روستای آراک در حومه حمص را داشتند و تلفات سنگین گروههای تروریستی مسلح در مناطق مختلف حلب و حومه آن خبر دادند.

از سوی دیگر تروریستها، خودرو بمبگذاری شده ای را در خیابان الاهرام در نزدیکی میدان النزهه در شهر حمص منفجر کردند که بر اثر آن دست کم یک شهروند سوری کشته و 40 نفر دیگر از جمله چندین زن و کودک زخمی شدند.

همچنین تروریستها مدرسه الفارابی را در محله باب السباع در حمص با خمپاره هدف قرار دادند.

منابعی در گروههای مسلح مخالف مدعی شدند ارتش آزاد امروز دو جنگنده را در حومه های حمص و دمشق سرنگون کرده است.

گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد همچنین مدعی کشته شدن فرمانده عملیات نظامی در معضمیه الشام در حومه دمشق به همراه 20 نفر دیگر از نیروهای ارتش سوریه شد.

کد خبر 2161748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha