۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

اعتراض نماینده بجنورد به اظهارات روحانی/

مدام بر اینکه خزانه کشور خالی است تاکید نشود

مدام بر اینکه خزانه کشور خالی است تاکید نشود

نماینده بجنورد در بیان اخطاری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: در صحبت های شما مدام بر این نکته اصرار می شود که شرایط کشور شرایط خاصی است. این گونه بیانات باعث تزریق یاس و ناامیدی به مردم می شود که باید در این خصوص تدبیر شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ،قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در بیان اخطار قانون اساسی اظهار داشت: رئیس جمهور محترم در سخنرانی های خود مدام بر این نکته اصرار دارد که شرایط نظام، دولت و ملت شرایط خاصی است که این گونه اظهارات به طور طبیعی یاس و ناامیدی را به مردم تزریق می کند.

وی با اشاره به شعار دولت گفت: شعارهایی که تا کنون از دولت شنیده ایم خوب است اما این گونه اظهارات در سیاق همان صحبت هایی است که آقای روحانی در دانشگاه تهران انجام داد.

جعفری خاطر نشان کرد: ما دو راه داریم یکی خط خدای رحمان است که رئیس جمهور آن را دنبال می کنند و دیگری خط شیطان که آن طرف آبی ها این مسیر را دنبال می کنند. خواهش من از رئیس جمهور و دولت این است که ضمن این که شرایط بر کشور ویژه است مدام بر این نکته خزانه کشور خالی است و یا وضعیت اقتصادی ما چنین و چنان است تاکید نشود و در این خصوص به گونه ای تدبیر شود که یاس و ناامیدی به مردم تزریق نشود.

کد خبر 2163070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha