۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

جعفري:

گسترش شايعات در انتصاب مديران جديد خراسان شمالي آفت است

گسترش شايعات در انتصاب مديران جديد خراسان شمالي آفت است

بجنورد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم پنج شهرستان خراسان شمالي در مجلس شوراي اسلامي گفت: تاخير در انتصاب مديران جديد در استان به مصلحت نبوده و گسترش شايعات در اين زمينه آفت مديريتي محسوب مي شود.

قاسم جعفري در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در زمينه تغييرات مديريتي و انتصاب هاي جديد در بخش هاي مختلف خراسان شمالي بايد به گونه اي تدبير شود كه نيروها و مسئولان فعلي، تا روز آخر وظايف محول شده را همانند روز اول با قدرت و به طور جدي انجام دهند.

وي اظهار داشت: از طرف ديگر نيز متوليان امور در صورتي كه قصد جابجايي مديران را دارند؛ بايد با تسريع در روند اين امر، مانع از بلاتكليفي و سستي در برخي از پست هاي مديريتي شوند.

جعفري با بيان اين كه بر اساس روايات اسلامي تاخير در امور آفت است، افزود: تاخير در انتصاب مديران جديد به مصلحت نيست و مي بايد در اين زمينه با تدبير مناسب مانع از گسترش شايعات شويم.

به گفته نماينده مردم شهرستان هاي بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شوراي اسلامي، وقتي مديري انگيزه و توان مناسبي دارد، مطرح كردن شايعات مختلف پيرامون جابجايي وي و انتصاب فردي جديد سبب مي شود تا انگيزه وي براي خدمت با حداكثر توان كاهش يابد و نيروهاي تحت امر وي نيز با توجه به شايعات مطرح شده رفتار متفاوتي در پيش گيرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سيدعلي اكبر پرويزي شهريور ماه امسال به عنوان هفتمين استاندار خراسان شمالي معرفي شد اما در مدت بيش از دو ماه از زمان انتصاب وي به عنوان استاندار، هنوز تقريبا هيچ گونه تغيير و جابجايي مديريتي در اين استان انجام نشده است.

او چند روز پيش در گفتگو با خبرنگاران عنوان كرد كه به زودي هفت انتصاب جديد در مركز و شهرستان هاي خراسان شمالي انجام مي شود.
 

کد خبر 2176502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha