۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

جليلي تقويان:

سه شركت عرضه‌كننده گندم خارج از شبكه در شيروان 36 ميليارد ريال جریمه شدند

سه شركت عرضه‌كننده گندم خارج از شبكه در شيروان 36 ميليارد ريال جریمه شدند

شيروان - خبرگزاري مهر: رييس اداره تعزيرات حكومتي شهرستان شيروان گفت: سه شركت تعاوني اين شهرستان به دليل عرضه خارج از شبكه گندم به پرداخت بيش از 36 ميليارد ريال محكوم شدند.

امید جلیلی‌تقویان در گفتگو با خبرنگار مهر، از محكوميت سه شركت تعاوني در شيروان به دليل تخلف عرضه خارج از شبكه در شيروان خبر داد و افزود: اين سه شركت در مجموع به پرداخت 36 ميليارد و 500 ميليون ريال جريمه در حق دولت محكوم شده اند.

به گفته وي يكي از اين شركت‌ها با پرداخت 26 ميليارد ريال، شركت دوم با پرداخت هشت ميليارد ريال و شركت ديگري نيز با پرداخت دو ميليارد و 500 ميليون ريال جريمه شدند.

جليلي تقويان در ادامه از توقيف دو دستگاه تريلي حامل گندم قاچاق در شهرستان شيروان خبر داد و افزود: اين دو دستگاه تريلي در حال خروج 38 تن گندم قاچاق، متوقف شده بودند.

وي عنوان كرد: يكي از اين تريلي ها با 16 تن گندم قاچاق توقيف شده بود و پس از تشكيل پرونده اي در اين زمينه، متخلف آن به پرداخت 384 ميليون ريال جريمه در حق دولت محكوم شد.

اين مسئول اضافه كرد: همچنين دستگاه تريلي ديگر نيز با 22 تن گندم قاچاق توقيف و براي متخلف مربوطه جريمه 528 ميليون ريالي تعيين شد.

وي گفت: 38 تن گندم توقیف شده هم برای تخلیه تحویل سیلوی بجنورد شد.

جليلي تقويان با بيان اين كه براساس قانون مي‌بايست تمامی خودروهای حامل گندم دارای بارنامه و صورت وضعیت باشند، اظهار داشت: در سال جاري خروج گندم از استان تخلف محسوب مي شود و با مرتكبين برخورد قانوني صورت مي گيرد.

 

کد خبر 2163860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha