۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

مهاجريان مقدم خبر داد:

محكوميت 30 ميليارد ريالي كارخانه آرد متخلف در بجنورد

محكوميت 30 ميليارد ريالي كارخانه آرد متخلف در بجنورد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل تعزيرات حكومتي خراسان شمالي گفت: يك واحد كارخانه آرد در بجنورد به دليل عدم اجراي تعهدات خود نسبت به دولت به پرداخت بيش از 30 ميليارد ريال محكوم شد.

محمدمهدي مهاجريان مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: تعزيرات حكومتي خراسان شمالي يك واحد كارخانه آرد متخلف در بجنورد را به پرداخت 30 ميليارد و 171 ميليون ريال جريمه محكوم كرد. به گفته وي اين كارخانه مقاديري گندم با نرخ مصوب براي تبديل به آرد دريافت كرده اما با هدف بالا رفتن قيمت‌ها و كسب سود غيرمتعارف، از عرضه آرد توليدي خودداري كرده بود.

اين مسئول اظهار داشت: پرونده كارخانه مزبور به دليل عدم اجراي تعهد نسبت به دولت در تعزيرات حكومتي استان رسيدگي و با احضار مديرعامل كارخانه و بررسی محتویات پرونده، تخلف انتسابی محرز و متخلف علاوه بر موظف شدن به عرضه و فروش کالا، به پرداخت اين ميزان جريمه نيز محكوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محكوميت 30 ميليارد ريالي اين كارخانه آرد متخلف در حالي صادر شده كه بنا به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در نيمه نخست امسال با اجرای طرح نظارتی ویژه آرد و نان، 121 پرونده تخلف به ارزش 266 ميليون و 587 هزار ريال در نانوايي‌ها و كارخانجات آرد و نان استان كشف شده است.

سيدابراهيم حسيني اظهار كرده كه اين تخلفات با همكاري تيمي متشكل از بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت با همکاری ادارات فرمانداری، شرکت غله و خدمات بازرگانی، بهداشت، مجمع امور صنفی و اتحادیه خبازان كشف و پس از تشكيل پرونده‌هايي در اين زمينه، برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده‌اند.

کد خبر 2163938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha