۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

مهدی حیدری در گفتگو با مهر:

بردن نیجریه عجیب بود نه باختن از آن/ من هم مقصر گل‌های خورده هستم

بردن نیجریه عجیب بود نه باختن از آن/ من هم مقصر گل‌های خورده هستم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نوجوانان در جام جهانی امارات معتقد است اگر نوجوانان ایران، نیجریه را می‌بردند اتفاق عجیب و شگفتی بزرگی رخ می‌داد اما باخت‌ از آن تیم عجیب نبوده است. وی همچنین گفت: بازیکنان نیجریه از نظر سنی، بدنی، تاکتیکی و تکنیک فردی از نفرات ایران برتر بودند.

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌‌اش با تیم‌های پایه فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا 30 آذرماه با فدراسیون قرارداد دارم و از لحاظ اخلاقی و ... باید به تعهداتم عمل کنم. البته باید منتظر بمانم که بعد از آن چه اتفاقی افتاده و پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون، در مورد آینده‌ام تصمیم گیری می‌کنم.

وی در خصوص اینکه کادر فنی تیم‌های زیر 16 سال (نوجوانان) و زیر 19 سال (جوانان) تکمیل است، پس تکلیف مربیان تیم نوجوانان در جام جهانی چه می‌شود؟، اظهار کرد: باید دید مسئولان فدراسیون و  کمیته جوانان چه تصمیمی در قبال مربیان تیم نوجوانان که در جام جهانی حضور داشتند، می‌گیرند و پس از آن وضعیت من و سایر مربیان این  تیم مشخص می‌شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نوجوانان در مورد عملکرد دروازه‌بان‌های این تیم در جام جهانی امارات تصریح کرد: من با وسواس خاصی دروازه‌بان‌ها را انتخاب کردم و باید بگویم مهدی امینی که گلر اول ایران بود، در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشت اما در بازی مقابل نیجریه روی گل اول صددرصد مقصر بود. البته خود من هم در این قضیه مقصر هستم.

مهدی امینی دروازه‌بان تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی امارات

وی در ادامه در مورد عملکرد تیم نوجوانان در جام جهانی نوجوانان امارات یادآور شد: من هیچوقت با واقعیت‌ها مبارزه نمی‌کنم و باید بگویم تیم نیجریه از همه نظر از تیم ما سرتر بود. آنهایی که از نزدیک و از صفحه تلویزیون بازی را مشاهده کردند، دیدند تیم ما تلاش خود را انجام داد اما حریف قدرت نیجریه نشد.

حیدری ادامه داد: بازیکنان تیم نوجوانان مقابل آرژانتین و خصوصاً اتریش برتری‌هایی داشتند و از آن برای کسب نتیجه مطلوب استفاده کردند اما مقابل نیجریه ما از نظر سنی، بدنی، تاکتیکی و تکنیک فردی از آنها برتر نبودیم که این یک واقعیت است. اگر آن تیم نیجریه را می‌بردیم اتفاق عجیب و شگفتی بزرگی رخ می‌داد اما فکر نمی‌کنم باخت‌مان از این تیم عجیب بوده است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: تمام کارشناسان حاضر در جام جهانی نوجوانان تحلیل‌شان این بود که برزیل و نیجریه فینالیست خواهند شد، مگر اتفاق خاصی رخ دهد. یعنی این دو تیم، قوی‌ترین تیم‌های حاضر در جام جهانی بودند که ما در مرحله یک چهارم نهایی مجبور شدیم مقابل یکی از این دو تیم قرار بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نوجوانان در پایان گفت: اگر به عنوان تیم نخست از گروه صعود می‌کردیم، با صراحت می‌گویم حتی تونس را شکست داده و به مرحله بعد می‌‎رفتیم. البته کانادا مقابل ما هرچه داشت، ارایه کرد تا حذف نشود. ضمن اینکه برای آن تیم موقعیت‌های زیادی داشتیم که خیلی از آنها به ناحق درون دروازه نرفت. اینکه در یک بازی 23 موقعیت گل ایجاد می‌کنید یک اتفاق ارزشمند است اما اینکه برنده نمی‌شوید، حتماً خواست خدا بوده است.

تیم فوتبال نوجوانان ایران با شکست 4 بر یک برابر نیجریه در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 امارات از گردونه مسابقات کنار رفت.

کد خبر 2166965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha