۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۲۳:۴۵

جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات؛

مکزیک و سوئد به نیمه نهایی صعود کردند/ حذف برزیل در ماراتن پنالتی‌ها

مکزیک و سوئد به نیمه نهایی صعود کردند/ حذف برزیل در ماراتن پنالتی‌ها

مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان با صعود تیم‌های مکزیک و سوئد به جمع چهار تیم برتر جام و حذف برزیل یکی از مدعیان قهرمانی این رقابتها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات امشب با برگزاری دو مسابقه آغاز شد که در نخستین دیدار این مرحله تیم فوتبال نوجوانان سوئد شکست یک بر صفر برابر هندوراس را با پیروزی 2 بر یک عوض کرد و نخستین تیمی لقب گرفت که به جمع چهار تیم برتر جام صعود کرده است.

در این بازی که در ورزشگاه شیخ خلیفه شهر العین برگزار شد، اردال راپیک (68) و والمیر برشیا (74) برای سوئد و برایان ولاسکوئز (37) برای هندوراس گل زدند.

صحنه خوشحالی بازیکنان سوئد پس از باز کردن دروازه هندوراس

در دومین دیدار امشب که آن را فینال زودرس جام نامیده بودند زیرا نبرد یکی از مدعیان قهرمانی یعنی برزیل و مکزیک مدافع عنوان قهرمانی بود، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما در ضربات پنالتی مکزیک با نتیجه 11 بر 10 مقابل پیروزی رسید تا در مجموع با برتری 12 بر 11 مقابل برزیل راهی دیدار نیمه نهایی شود.

در این مسابقه که  ورزشگاه الرشید شهر دبی برگزار شد، ایوان اوچوآ (80) برای مکزیک و ناتان (85) برای برزیل گل زدند. در 5 ضربه پنالتی ابتدایی، هر کدام از دو تیم یک ضربه را از دست دادند اما در نهایت موسکویتو که پنالتی نخست برزیل را به گل تبدیل کرده بود، پنالتی دوازدهم این تیم را از دست داد تا با گل شدن ضربه دیاز، مکزیک راهی مرحله نیمه نهایی شود. نکته جالب اینکه دروازه‌بان‌های دو تیم هم پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان امارات فردا شنبه با برگزاری دو دیدار طبق برنامه زیر به پایان می‌رسد:
ساحل عاج - آرژانتین، ساعت 17، ورزشگاه شارجه شهر شارجه
* اروگوئه - نیجریه، ساعت 20، ورزشگاه ورزشگاه شارجه شهر شارجه
 

کد خبر 2166984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha