۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

دوستی‌مهر مطرح کرد:

هیچ اتهامی به تیم نیجریه نزده‌ام/ فیفا باید از همه بازیکنان آزمایش می‌گرفت

هیچ اتهامی به تیم نیجریه نزده‌ام/ فیفا باید از همه بازیکنان آزمایش می‌گرفت

سرمربی تیم فوتبال زیر17 سال ایران در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال نیجریه و همچنین فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که هیچ اتهامی به هیچ شخصی وارد نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نیجریه و فدراسیون فوتبال این کشور پس از نشست خبری علی دوستی مهر اعلام کرده‌اند سرمربی ایران به تیم نیجریه اتهام زده است و باید فیفا به این مساله رسیدگی کند.

علی دوستی‌مهر در این باره گفت: من معنی اعتراض سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نیجریه و فدراسیون این کشور را درک نمی‌کنم. بنده در نشست خبری پس از بازی گفتم اگر بازیکنان این تیم در سن 17 سالگی اینقدر پخته و با تجربه عمل می‌کنند، آنها می‌توانند در سالهای آینده فوتبال نیجریه را بیمه کنند.

وی افزود: من از نظر ظاهری گفتم بازیکنان این تیم درشت هیکل هستند و 17 ساله به نظر نمی‌رسند. مشخصات ظاهری یک بازیکن ممکن است با مشخصات سنی تفاوت داشته باشد و بازیکنی درشت هیکل باشد اما سنش کمتر از رشد واقعی‌اش باشد. چه بسا ما بازیکنانی داشتیم که درشت نبودند اما در آزمایش MRI رشد استخوانی‌شان کامل اعلام شده بود و آنها را کنار گذاشته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگوی می‌کرد، در ادامه خاطرنشان کرد: البته در نشست خبری مربیان آزاد هستند که صحبت کنند. زمانی هم که این صحبت‌ها مطرح شد، مدیا آفیسر فیفا اشاره کرد که در بخش رسانه‌ای سایت فیفا، اعلام شده که از هر تیم 4 بازیکن برای MRI انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: این انتقاد به فیفا وارد است که مثل دو دوره گذشته از همه بازیکنان حاضر در جام جهانی MRI نگرفت تا خیال همه راحت باشد. این تنها حرف من نیست و دیگر مربیان حاضر در جام جهانی هم چنین عقیده‌ای داشتند. اگر از همه آزمایش MRI گرفته می‌شد، دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای نه تنها برای تیمی مانند نیجریه بلکه برای دیگر تیم‌ها باقی نمی‌ماند. در برخی تیم‌های دیگر هم بازیکنانی بودند که شائبه به وجود می‌آوردند.

دوستی‌مهر در پایان گفت: تیم فوتبال نوجوانان ایران پاک به جام جهانی  رفت و شش بازیکنش را به خاطر آزمایش MRI و تراکم استخوانی را کنار گذاشت. در هر حال من هیچ اتهامی علیه تیم ملی نیجریه مطرح نکرده‌ام و تنها نظراتم را درباره تیم فوتبال نیجریه بر زبان آورده‌ام. مطمئنا فیلم نشست خبری و فایل صدای من هم موجود است. قبل از بازی هم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردم و گفته بودم کاری به سن و سال بازیکنان تیم نیجریه ندارم و تیمم را برای جنگیدن به بازی می‌فرستم.

کد خبر 2167385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha