۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

مراسم 13 آبان امسال باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار می شود

مراسم 13 آبان امسال باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار می شود

دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان با تشریح برنامه های 13 آبان گفت: شعار مرگ بر آمریکا به صورت جدی از سوی دانش آموزان گفته می شود و این شعار نشان دهنده روحیه استکبارستیزی و مبارزه جوانان و نوجوانان با ظلم های بیگانگان به ویژه آمریکاست.

حامد علامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم 13 آبان امسال باشکوه تر از سال های گذشته با حضور گسترده دانش آموزان برگزار می شود و برنامه های ما در مدارس متوسطه اول و دوم برای دانش آموزان اجرا می شود.

وی افزود: نشستهای مختلف سیاسی با موضوع تقابل هویتی آمریکا با ایران از هشتم آبان ماه در مدارس شروع شده است و تا 13 آبان ادامه دارد. همچنین آذین بندی مدارس، تولید و توزیع فلاش کارتهای با موضوع "چرا شعار مرگ برآمریکا گفته می شود" و توزیع نسخه به روز شده بازی رایانه ای انرژی هسته در میان دانش آموزان از جمله برنامه های ماست.

علامتی با بیان اینکه در حاشیه مراسم 13 آبان، مسابقه و نمایشگاههای خیابانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 13  آبان سه ماهیت مهم سالروز تبعید امام در سال 43، کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 را در خود جای داده و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز هر ساله در ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تقدیم 36 هزار دانش آموز در طول 34 ساله انقلاب نشان از اهمیت مبارزه با استکبار و عوامل آن دارد، تصریح کرد: امسال حضور دانش‌آموزان پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و در راهپیمایی روز 13 آبان با شعار "مرگ بر آمریکا" حضور فعالی داشته و تعدادی از دانش آموزان نیز با سربندهای «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذله» در مراسم روز 13 آبان شرکت کرده و شعار سر می دهند.

 

 

کد خبر 2167259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha